extreme rugpijn moeder

  • 5 December 2019
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Badge +1

hallo, mijn moeder heeft al 2/3 jaar rugpijn en dokters weten nog steeds niet wat het is. Soms heeft ze zoveel pijn dat ik denk dat het beter voor haar is om dood te gaan. Ze huilt iedere dag wel een beetje. De rugpijn is waarschijnlijk veroorzaakt door stress nu en in haar vroegere jaren. Mijn moeder heeft vooral stress door mijn broertje die bijna blind is en steeds op fortnite zit. Zijn zicht is achteruit gegaan en mn moeder denkt dat hij blind word. dat kan ook gebeuren. We hebben super veel ruzie thuis en het gaat steeds slechter, mijn thuissituatie is hulpeloos. ze had een x een pijnaanval en toen moest ze naar het ziekenhuis. ik ben gewoon altijd bang dat dat weer gebeurd want die dag schreeuwde ze en huilde ze heel veel. Ik heb daar nogsteeds last van. Ik ben bang dat ze doodgaat. soms flipt ze ook en heeft ze een woede/stress aanval en dan gooit ze dingen enzo een dat voor 1 minuut en daarna word ze moe en kortademig en word de rugpijn erger etc. dit is al zolang zo, ik schrijf dit nu terwijl mijn moeder aan het huilen is naast me. Ze denkt dat ik mijn Nederlands huiswerk doe. Ik heb hulp nodig want het gaat steeds slechter ook op school door mn thuissituatie en ik wil liever niet van het vwo af.. iemand tips? help snel aub


2 reacties

Hallo ikwillieveranoniemzijn :)

Ze heeft al 2/3 jaar rugpijn, vreemd dat de artsen nog niks hebben gevonden na jaren. Ik denk niet dat ze doodgaat door de rugpijn, ik zou als ik jou was gewoon haar heel veel steunen met de rugpijn. Werkt ze ook of blijft ze thuis wegens de rugpijn? 

-Dr8gon99

Badge +1

Hallo ikwillieveranoniemzijn :)

Ze heeft al 2/3 jaar rugpijn, vreemd dat de artsen nog niks hebben gevonden na jaren. Ik denk niet dat ze doodgaat door de rugpijn, ik zou als ik jou was gewoon haar heel veel steunen met de rugpijn. Werkt ze ook of blijft ze thuis wegens de rugpijn? 

-Dr8gon99

drankje voor het reageren. mijn moeder werkt momenteel niet en ze blijft thuis vanwege de rugklachten.

Reageer