Vraag

Ervaringen over een gezinsbehandeling?

  • 23 January 2023
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

De rede is niet totaal interessant maar laten we zeggen, Ik heb Cptss en ik + mijn familie krijgen een gezinsbehandeling. Grippy socks vacation maar met de hele familie, en zonder de zachte sokken.`

Niet helemaal dat natuurlijk maar nog steeds.

Het is ( van wat ik ben verteld) een programma waar je met je familie 6 weken continue als een systeem samen in therapie gaat om je trauma’s te verwerken. Vaak als een ouder trauma heeft kan dat effect hebben op de kinderen. Soms heeft ook de hele familie een trauma zelf ervaart. Met dit moet dit worden gefixt. Het systeem repareren ofzo. 

 

Maaaaar ik heb NOG NOOIT iemand hier eerder over horen praten totdat ik werd vertelt dat het beste voor mijn diagnose ik en de fam hier naartoe kunnen gaan. Maar ik vraag me af, wat is dit allemaal uberhaut buiten het verhaaltje dat ik verteld was.

 

Heeft iemand zelf ook deze therapie form gehad en hoe was het voor jou en jouwn familie? Ik sta nu al een tijdje op de wacht lijst en dat gaat niet  binnen kort veranderen dus reageer maar zo laat als je wilt. Als ik maar met iemand het er over kan hebben. Ik weet niet wat ik moet verwachten en het zou fijn zijn om iemands eigen, niet fairy tale perfect verhaal te horen :> 

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Nee sorry… geen ervarig hier, vel suc 6 hé?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer