Hoi ik ben geadopteerd ik ben nu 13 jaar en geadopteerd uit amerika. Een vraagje voor meer geadopteerde hoe ervaren jullie het om geadopteerd te zijn en zijn jullie al een keer naar jullie biologische familie toe geweest en graag verhalen. Doen jullie ook mee aan het wk adoptiekids?
Hoi,
Ik zit zelf in een pleeggezin (als dat ook meetelt als geadopteerd). Soms voel ik me wel verdrietig, want mijn familie is natuurlijk niet mijn echte familie en dat vind ik soms wel lastig. Met mijn biologische vader heb ik geen contact en ik ga elke 2 weken bij mijn moeder langs. Ze zit in een opvang. Van het Wk adoptiekinderen heb ik nog nooit gehoord haha. Ik wil nog altijd een topic maken met mijn hele verhaal, maar ik ben nog niet helemaal ready. Ik vind het soms zo lastig om alles te omschrijven en ik heb er ook nare herinnerinen aan. Eigenlijk praat ik er met niemand over, af en toe met vriendinnen, maar niet echt over de situatie voor mijn pleeggezin.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.