Vraag

Ergens anders wonen

  • 11 October 2018
  • 2 reacties
  • 331 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee,
Ik ben 15 jaar en word knettergek van mijn gezin. Ik wil zo graag weg hier. Ik word geslagen, er word naar mij geschreeuwd, ik word belachelijk gemaakt en het allernaarste, ik heb heel veel problemen en mijn ouders willen mij niet helpen. Ze vinden dat "een tijdsverspilling" ik wil graag ergens anders wonen (het maakt mij niet zoveel uit waar, als het moet ben ik 100% ok met een internaat ofzo) maar ik zou niet weten hoe ik dat regel en wie ik daarvoor nodig heb..?

Help..

Groetjes, N

2 reacties

hey,
wat heftig om te horen! Ik zou het er eerst met iemand over hebben, met je mentor/vrienden/familie. En als je zeker weet dat je uit huis wilt, zou je het beste het eerlijk met je ouders kunnen bespreken, je kunt je dan inschrijven bij een internaat bijvoorbeeld. Misschien kom je ook wel in aanmerking voor een pleeggezin of iets dergelijks, maar daar weet ik verder niks over. Heel veel succes!
hallo
dat is heftig. ik zou het je beste vriend/vriendin vertellen en vragen wat die er van vind. vertel het aan mensen die je vertrouwd en alles kan zeggen wat je wilt. de ouders van je vriendin staan ook altijd klaar die zullen wel met je ouders gaan praten als je ouders niet naar je luisteren. zo dat je naar een internaat of een pleeggezin kan. meer opties weet ik niet maar probeer dit maar het zal je gegarandeerd helpen

Reageer