Vraag

Emo en scene zijn

  • 26 July 2017
  • 8 reacties
  • 334 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Srry alg het bij de verkeerde categorie staat
Maar ik vraag mij af waarom iedereen haat heeft op mensen die zichzelf emo noemen
Ik vraag mij ook af of ik mezelf emo mag noemen ik luister naar black veil brides Pierce the veil panic! At the disco ....... en hou echt van de kleur zwart
Mijn broer en ik zijn allebij fans van Metal en rock en dat door muziek maar hij is geen emo en ben bang dat mijn ouders mij niet meer gan accepteren als ik kies om me te doen met de emo cultuur of hoe je dat het beste verwoord
Alvast bedankt sorry voor tip fouten
Liefs pepper

8 reacties

gewoon proberen bij je ouders, en i like that music thoo xoxo
Niet alles zou een naam of een stempel moeten hebben. Doe waar jij je goed bij voelt! Of dit nou emo of niet emo is, maakt niet uit. Het is jouw stijl.
Je ouders zouden je gewoon moeten accepteren zoals je bent. Ze accepteren je nu toch ook? Wat maakt het dan uit dat je er nu een naam aan hangt?
Gr. Pin
Helemaal mee eens met @pin!!



~ Broke
Haii
Ik ben ook een emo/scene mijzelf dus ik snap je helemaal, wat ik heb gedaan is gen simpel vertelt tijdens het eten dat ik een emo/scene ben en heb ze uitgelegt wat dt inhoud, ook heb ik de verschillen tussen emo/scene en een satanist uitgelegt want sommige mensen denken dat een emo en een satanist het zelfde zijn.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt


Groet SmileyFace |-/
Omg ik heb hetzelfde probleem. Zelfs met dezelfde bands maar dan nog wat meer. Je moet het gewoon zeggen. Je wilt niet emo zijn dat BEN je. Je ouders zullen echt niet boos worden voor iets waar je eigenlijk niks aan kan doen.
XOXO (rawr)
hey
ik herken je probleem. ik ben zelf ook emo/scene. Ik heb het nooit echt tegen mijn ouders gezegd, ik ben gewoon steeds meer zwart gaan dragen en mijn ouders hoorden ook natuurlijk weleens mijn muziek. toen vroegen mijn ouders er is een keer wat over tijdens het eten, en ik heb hun toen uitgelegd waarom ik van die muziek hou en waarom ik er zo uit zie, mijn ouders zijn er niet echt voorstanders van dat ik emo ben, maar ze vinden het gewoon oké.
probeer er geen big deal van te maken, je bent emo en dat is nou eenmaal zo. je ouders worden waarschijnlijk er niet boos om, je kan er een keer tijdens het avondeten over beginnen en leg dan uit waarom je zo wil zijn.
ps. goede muzieksmaak:$
succes
fallen angel
@REALITYcheck , dat klopt niet. Dat zijn de wannabe's, die het alleen voor de aandacht doen

Reageer