elke dag ruzie

  • 28 May 2022
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 1 reactie

Ik heb sins dat ik me herinner elke dag al ruzie met mijn ouders, vooral met m'n moeder. Mijn moeder had zelf al een hele slechte jeugd, ze vertelt me niet alles maar wel genoeg om te weten dat het niet goed was.

Als m'n moeder boos wordt neem ik het vaak niet kwalijk invb met haar jeugd. Maar het word mij te veel.

Ze wordt boos als mijn cijfer onder de 8 is, ze wil dat ik in god ga geloven en ze wil dat ik een van m'n goeie vriendinnen  moet droppen etc. Ik kan er echt niet meer tegen. Vaak als ik moet huilen zegt ze altijd dat zij het erger heeft. Laatst gooide ze alles van m'n bureau af omdat het niet "netjes” genoeg was. (mijn ouders hebben allebei ocd ) Ze zij dat ik netjes moet zijn omdat ik een meisje ben, echt bullshit.

Ik rende gelijk naar buiten omdat ik haar geschreeuw niet meer aankon. Ik was de hele tijd nerveus die dag op school. Na school bleef ik langer buiten omdat ik echt gewoon niet meer naar huis wou. Maar toen ik thuis kwam deed ze opeens weer aardig. Dit doet ze altijd, ik kan er echt niet meer tegen.


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hoi @ill ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Sascha | De Kindertelefoon

Reageer