Vraag

Elkaar weinig zien

  • 27 October 2019
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyhoi ik ben een meisje van 14 jaar,

En ik heb een probleem.. ik mag mijn vriend maar 1 keer per maand zien omdat hij ouder is en dus volgens mijn moeder al sneller dingen wilt doen. wat ook wel waar is ! Maar ik ben dr zelf ook al wel aan toe .Maar mijn ouders hebben hier iets zwaar op tegen . Ik ben zelf zo verdrietig omdat ik hem heeel erg mis en kan er echt niet mee om gaan dat mijn ma zo denkt en zo gemeen doet van ja je kan hem pas eind deze maand weer zien dit Hoe kan ik zorgen dat ik hem vaker mag zien want met mijn moeder valt niet te praten en mijn vader doet alles wat mijn ma zegt. Ik ben er ondertussen echt klaar mee want ik denk dat ik inmiddels al een zwembad heb vol gejankt :(

We zijn nu al 2,5 maand samen en hebben elkaar maar 4 keer gezien irl 

Via internet kennen we elkaar al 8 maanden 

Hoe moet ik mijn situatie aanpakken?


2 reacties

Ergens begrijp ik je ouders wel. Ze willen uiteraard niet dat hij jou gaat dwingen om seksuele handelingen te verrichten, en ook het idee dat jij het zelf zou willen is misschien vreemd voor ze. Maar als ze jou zo gaan inperken op wat je mag (en als ze je zelfs verbieden hem te zien) gaan ze naar mijn idee te ver. Bij een andere topic zag ik de suggestie dat jullie alle ouders om toestemming moeten vragen om met elkaar te vrijen, maar dat zou ik juist niet doen. Als jullie er allebei aan toe zijn zou daar niets op tegen moeten zijn.

Misschien moet je hem een keer uitnodigen om bij jou thuis te komen zodat jouw ouders hem ook wat beter kunnen leren kennen. Dan kunnen ze met hem praten en dan kan je ook laten zien dat jullie niets raars doen. Dat betekent overigens niet dat jullie het nooit kunnen doen, maar gewoon niet als jouw ouders ook in huis zijn.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een antwoord te geven superlief van je :)

Reageer