Skip to main content

Hi, 

Eigenlijk schrijf ik om effe te trauma dumpen basically. Sinds me ouders uit elkaar zijn woon ik met me moeder alleen thuis en nu dat zij dus een nieuwe vriend heeft slaapt ze daar elk weekend wat ik dus echt kut vind. 

Een keer kwam ik huilend thuis omdat ik me zo eenzaam voelde en toen hadden we een lang gesprek en mijn moeder bleef maar zeggen dat zij ook mens is en met hem wilt zijn maar ze laat me elk weekend alleen achter waardoor ik alleen in huis zit wat me echt kut laat voelen. Dit heb ik ook duidelijk tegen haar gezegd maar ik voel me echt niet gehoord aangezien ze niks ermee heeft gedaan. 

Ze is mijn moeder en ze weet hoe ik erbij voel dus is ze gewoon een bitch aan het zijn of ben ik een overdrijven??

Erg vervelend! Ik zou als ik jouw was met een organisatie zoals kindertelefoon in gesprek gaan of met iemand van school!

ja wat @happypumpkin zegt en hoe zit het met je pa (je hoeft t niet te zeggen) kan je misschien niet met hem in gesprek gaan hierover of heb je misschien familie waarmee je kan praten of mischien zelf slapen in het weekend 

ik hoop dat dit misschien helpt je staat er niet alleen voor ❤️

Reageer