Skip to main content

Hoi ik ben zeepsopje,

Mijn ouders gaan misschien naar een ander land in Thailand om te werken en ik en mijn broertje moeten ook mee. Mij lijkt het wel erg leuk, maar aan de andere kant twijfel ik toch nog een beetje. Wat gaat er gebeuren met K. Zo noem ik haar even, die zit thuis met een depressie en wat gaat er gebeuren met A. En de vrienden van mijn broertje? Wat gebeurt er met mijn orthodontist? Want ik heb best wel ouderwetse beugel. En met A. De kinderpsycholoog waar ik sinds kort hulp van krijg. Ook is de vraag dan welk internationale school ga ik doen? Krijg ik wel genoeg vrienden daar? Is er wel genoeg muziek dingen daar? Want ik ben gek op muziek? Ik maak vooral zorgen over mijn vrienden. 

Hey! Dat is super spannend?  En heel logisch dat je bezorgd bent over je vriendinnen! Dat kun je ook niet zomaar oplossen. Maar ik hoop dat je dan iig contact met ze kunt houden via allerlei socials, en dat er andere bff's zijn die ook om hun geven. Wat school betreft is er een topic : https://forum.kindertelefoon.nl/school-en-studie-39/wennen-aan-een-ander-land-82139?tid=82139&fid=39 

Lijkt mij ook heel bijzonder en ook mooi! 

Liefs, Tover xxx

Ja dat is het ook

Hey, Sorry dat vraagteken moet een uitroepteken zijn achter de eerste zin ☺️. En die orthodontist en kinderpsycholoog zijn misschien daar ginds ook wel te vinden. Orthodontist in elk geval wel denk ik. En misschien kun je je huidige kinderpsycholoog ook een tijdje online spreken? En intussen daar zoeken of er een goede te vinden is. Vast wel! 

Succes alvast! Liefs, Tover xxx

Due vraagteken had ik zelf niet eens gezien🤭

Reageer