Vraag

een buitenstaande advies

  • 24 August 2019
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, okee .... uhm😅
ik ben dus 17 jaar en Mn hele leven is al klote! Met een emotioneel mishandelende en verwaarlozende vader en een moeder die te druk is te proberen alles te regelen! Uhm er is heel wat shit gebeurt en wss wordt ik binnenkort disowned door Mn vader😅!
Maar ik heb dus een vraag en ik weet niet hoe ik er tegen aan kijk klop of niet😅
uhm dus toen ik klein was werd ik op een gegeven moment ziek, had enorme buikkrampen enzo en naar toilet gaan ging moeilijk. Dus mijn vader nam me mee naar de badkamer zonder dat ik het wist of iets en Mn vader Uhm stak zn hand in, van achteren. Uhm de rest is een waas, maar daarna werd ik minder ziek en ging snel over. Alleen nu ik ouder ben, lees je meer van de verhalen en ik vroeg me af of het acceptabel was/is wat Mn vader deed?
il wil alleen je mening en/of advies, heel erg bedankt alvast!

3 reacties

Nog een kleine update, van die hele ervaring weet ik vrij weinig alleen dat wat er boven staat plus dat het behoorlijk veel pijn deed

i dont know, if im crazy or if this is wrong😳
Heey
wat er vandaag de dag bij jou thuis aan de hand is weet ik niet, maar als ik zie hoe je dit schrijft dan voel ik dat er heel veel aan de hand is en daarvoor wil ik je veel sterkte wensen!
ik denk dat wat er vroeger met jou gebeurde, als dat alleen die ene keer gebeurde, niet iets is wat niet had mogen gebeuren. Want uiteindelijk heeft je vader je alleen maar geholpen.
als mijn kind later iets heeft wil ik m ook helpen ook al is de manier niet fijn.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Succes en sterkte met alles!
Hoi

Je vraagt je af of die ene daad van je vader acceptabel was of niet. Je herinnering hieraan is vaag, maar je weet nog wel dat het pijn deed.

Hoewel dit in de ogen van je vader misschien de manier was om jouw moeite met naar de wc te gaan op te lossen, waren er andere methoden geweest. Je vader had bijvoorbeeld medicijnen bij de apotheker kunnen halen, of de huisarts kunnen bellen.

Zoals Ladj zei, vermoed ik niet dat de intenties van je vader "slecht" waren. Hij leek je te willen helpen, en hoewel de manier waarop misschien niet de verstandigste was, bleef het (als ik het goed begrijp) bij deze ene keer. Waren er soms nog momenten waarbij je twijfelde over je vaders intenties?

Aangezien je aangeeft het niet gemakkelijk te hebben, zou ik je graag aanraden om contact op te nemen met de Kindertelefoon. Daar zal er zorgvuldig naar je geluisterd worden, kan je nog een mening van een buitenstaander horen, en krijg je vast een hoop nuttig advies mee.

Groetjes
Kenshin

Reageer