Skip to main content

een brief die ik nooit zal laten lezen...

• October 9, 2025
  • 6 reacties
  • 68 Bekeken

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

Heer, ik zie vaak zo’n “brief die ik nooit zal sturen” ding dus heb ik er ook eentje gemaakt!!

Je mag het lezen, en ook vragen erover stellen!!!,

Mama,

Je bent er altijd voor me geweest op elk moment dat ik je nodig had, jij ziet alles maar dan ook alles aan mij, blij, boos, verdrietig, Alles!. En nu, nu, hebben we ruzie, dit is nou al 5 jaar lang zo, op en af, intussen ga ik door diepe dalen, en moet ik als je geen tijd hebt weer zelf omhoog klimmen. En dan vind jij het gek dat ik respect heb voor mijn vrienden en vriendinnen!!!, terwijl hun er altijd voor me zouden zijn! Je houd van mij, dat weet ik, maar, dat voelt lang niet altijd zo….  Maar je hebt me nooit laten vallen in dat ene ‘dal’ waar ik nier meer zelf uit zou kunnen klimmen. Je hebt me wel vaak zat zo boos gemaakt dat ik gewoon niet mee verder wou, niet meer verder met mijn leven… gewoon, weg, weg van alles waar ik niet meer tegen kan. Toch hou ik nog van je, en af en toe, verbaast me dat wel. Maar het zal nooit veranderen. En als, als ik jou ooit helaas zou moeten verliezen, dan zal ik je aankleden, voor de crematie, want dat wil ik, jij, voor altijd bij mij. Nooit gescheiden, altijd samen.

Mama, ik hou van je. To the moon and back 4 ever❤️

Liefs, je prachtige en sterke dochter waar jij nu al 13 jaar van je leven mee hebt gedeeld❤️

Dat was het XoXo ~K

6 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • October 10, 2025

Hoi, wat een lieve brief! Je zegt het heel lief en gevoelig 😍. Complimenten! Groetjes Tjempie xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 10, 2025

Hey! Lieve brief hoor, ik ben onder de indruk van je mooie woorden! Veel sterkte hiermee! 😘 Tover xxx

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 10, 2025

Wat een ontroerende brief.  Wat moet het vreselijk voor je zijn om zo’n moeilijke relatie met je moeder te hebben, terwijl jullie duidekijk nog steeds van elkaar houden.  Je bent inderdaad een prachtige en strek dochter.  Blijf sterk!  Knuffel en kus.

Girllll
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 10, 2025

Wat een ontroerende brief.  Wat moet het vreselijk voor je zijn om zo’n moeilijke relatie met je moeder te hebben, terwijl jullie duidekijk nog steeds van elkaar houden.  Je bent inderdaad een prachtige en strek dochter.  Blijf sterk!  Knuffel en kus.

thxxx,  ps:dit is  mijn andere acc mr wel dezelfde persoon <3<3<3

S4GEEE
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • October 10, 2025

Heyy wat heb jij een mooie brief geschreven! En wat naar dat het zo gaat nu. Wel heel fijn dat je vrienden hebt die er voor je zijn, en wat goed dat je zo open kan zijn naar ons over hoe je je voelt <3

Groetjesss ​@S4GEEE 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 10, 2025

Wat een prachtige brief, heel veel sterkte ook. Het is vast niet makkelijk jullie relatie, maar wel heel mooi verwoord.

xx liefs Wolf 🐺