Skip to main content
Vraag

Echt rot gedrag van mijn vader

• July 19, 2026
  • 12 reacties
  • 74 Bekeken

Onyx_x
Forum|alt.badge.img

Van mijn vader mag ik niet uitslapen in de vakantie en moet ik om tien uur wakker worden. Anders krijg ik straf. Ik vindt dit niet eerlijk. Is het terrecht dat ik boos ben?

12 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@Onyx_x ,

Wat rot zeg, ik snap wel dat je boos bent. Het is sowieso ook niet eerlijk om gelijk straf te geven en gaat wel te ver, vind ik😞 Heeft je vader er ook een reden voor en die uitgelegd? En wat zegt je moeder hier eigenlijk van, kun je het er met haar over hebben? Zodat zij met je vader kan praten. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en wat duidelijkheid krijgt, want dit slaat nergens op. ♥️

Liefs

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • July 19, 2026

HELEMAAL terecht. Het is vakantie! 

Onyx_x
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 19, 2026

@Boterbloempjee 

Heyy wat lief bedankt voor je reactie. Het zit zo mijn moeder kijkt er gewoon naar en mijn vader heeft geen reden.

Onyx_x
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 19, 2026

THANKYOUUUUU 

Forum|alt.badge.img

nee ik ben het er mee eens dat dat onterecht is. je mag toch wel uitslapen? en al helemaal in de vakantie? mijn moeder word soms boos als ik niet uitslaap… :|

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • July 19, 2026

10 uur is toch al uitslapen, toch.  Tot hoe laat zou je in je bed willen blijven liggen, dan? 

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • July 20, 2026

Ja het is wel vakantie inderdaad. Iedereen slaapt uit, zelfs ik doe dat. Omdat ik toch niks te doen heb, like ik zit gewoon elke dag alleen thuis terwijl mijn ouders op werk zijn. Misschien wilt je vader je gewoon dat je goed uitgerust bent, dat jullie dan gewoon iets leuks met elkaar kunnen, anders slaap je maar de hele dag uit, en kun je niks leuks doen, en dat zal wel jammer zijn. Ik snap het wel hoor dat je gewoon laat naar bed wil gaan. Maar ik denk toch dat het beter is om te luisteren naar je vader. Krijg je ook geen straf.

Onyx_x
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 20, 2026

10 uur is toch al uitslapen, toch.  Tot hoe laat zou je in je bed willen blijven liggen, dan? 

Ik slaap meestal tot 11 omdat ik van 8 tot 11 uur in de avond moet dansen or badminton (ik doe vrienden sport) 

Onyx_x
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 20, 2026

Ja het is wel vakantie inderdaad. Iedereen slaapt uit, zelfs ik doe dat. Omdat ik toch niks te doen heb, like ik zit gewoon elke dag alleen thuis terwijl mijn ouders op werk zijn. Misschien wilt je vader je gewoon dat je goed uitgerust bent, dat jullie dan gewoon iets leuks met elkaar kunnen, anders slaap je maar de hele dag uit, en kun je niks leuks doen, en dat zal wel jammer zijn. Ik snap het wel hoor dat je gewoon laat naar bed wil gaan. Maar ik denk toch dat het beter is om te luisteren naar je vader. Krijg je ook geen straf.

Ik luister ook naar me vader vindt het alleen oneerlijk en we doen de hele dag niks. 

Onyx_x
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 20, 2026

nee ik ben het er mee eens dat dat onterecht is. je mag toch wel uitslapen? en al helemaal in de vakantie? mijn moeder word soms boos als ik niet uitslaap… :|

Maar echt. Als ik te vroeg wakker word is het niet goed en als ik te laat wakker wordt ook niet

Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • July 20, 2026

Ik luister ook naar me vader vindt het alleen oneerlijk en we doen de hele dag niks. 

O dan is het wel raar ja. Maar ja het is wel beter voor je gezondheid om gewoon steeds dezelfde slaapritme te hebben. Ik snap dat het oneerlijk is.

furina
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 24, 2026

No way is het shadow milk cookie als je pfp??