Vraag

ebike van mn pa soort van gesloopt

  • 17 December 2022
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik heb een probleem, ik fiets regelmatig op mn pa zn ebike vaak vindt ie dat niet chill, omdat t een 2e hands is al best wel een oude 2ehand, maar nu komt t... net heb was ik weer aan t fietsen (op zn ebike) in 1 keer viel die uit met zon teken van accu defect en error code van defect.ย Ik durf niet t vertellen, want ik heb geen geld voor een nieuwe accu ben 16 en hij gaat echt focking pissig worden! Snap ik ook is logisch maar alsnog.

ย 

Help me hoe kan ik dit aanpakken

ย 

Sorry weet niet welk subforum dit in moet


3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Die fiets gebruiken terwijl je weet dat je pa dat niet chill vind is niet zo handig maar je hebt er niets raars mee gedaan toch. Gewoon mee gefietst? Dan lijkt het me niet jouw schuld dat hij stuk is. Accuโ€™s van ebikes moeten sws om de zoveel jaar vervangen worden. Maar goed, als er verder niets aan de fiets stuk is kun je natuurlijk gewoon niets zeggen en je pa er zelf achter laten komen. Je kan dan altijd ontkennen dat je er iets van weet.

Reputatie 1
Badge

iK heb t hem gezegd gewoon zn antwoord was geeft niet was toch al een oud ding ik d8 echt gaat erg worden๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

ย 

Dus t is opgelost!

Reputatie 7
Badge +17

Haha nice ๐Ÿ˜„

Reageer