Vraag

durf niet te vertellen dat mn telefoon kapot is aan mn ouders:(

  • 22 January 2022
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Badge

Hii! Ik heb dus een iPhone 6s, en mn telefoon is gevallen. Het was gwn een dom ongeluk, hij viel gwn uit m’n handen op de grond. Toen ik keek zaten er heel veel barsten in. Ik zelf heb er eigenlijk geen last van, maar ik ben bang dat als ik m’n ouders vertel dat ze boos op me worden. Wat is de beste manier om het aan m’n ouders te vertellen? Dankjewel alvast!! 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hey,

 

Ik heb niet precies hetzelfde ervaren, maar wel iets dat er op leek

(scherm iPhone 8 had dode pixels en was gebarsten)

 

Ik denk dat je toch beter af bent als je het aan je ouders vertelt, want tja op een gegeven moment komen ze er toch achter, als je het niet zou zeggen en ik denk dat ze dan veel bozer worden.

Ik had met mijn moeder geregeld dat ik een klein deel van de reparatie zou meebetalen, misschien kan jij zoiets voorstellen voor een eventuele nieuwe telefoon. Of misschien hebben jullie thuis nog ergens een oude telefoon die jij kan gebruiken?

 

Hoe je het vertelt, hangt echt van jouw ouders af, het hangt bijvoorbeeld af van hoe vaak jij iets kapot maakt, hun financiële situatie en dat soort factoren. Hier kan ik je eigenlijk dus niet zo veel tips voor geven.

 

(Nou was het bij mij zo dat er al barsten in zaten, en dat later die pixels dood waren gegaan, en dat er wat tijd tussen zat, wat het naar mijn inzien veel makkelijker maakte om het te vertellen)

 

Succes, ThatGalacticRobot

Reageer