Durf niet te lopen in onderbroek thuis

  • 23 May 2019
  • 4 reacties
  • 427 Bekeken

Badge
Hallo lezers,
Ik heb een vraag durven jullie in huis rond te lopen en zo ja hoe schaam je er niet voor om in je onderbroek te lopen

Groetjes, anoniempie

4 reacties

Hey,
Ik ben een meisje, dus ik zou dan ook een beha aanhebben, inplaats van alleen een onderbroek.

Ik durf dit ook niet, het is niet perse schaamte ofzo, maar ik ben van nature gewoon niet zo open tegen mensen. Het zou me niks verbazen als jij dit ook hebt 😉
Dit hoort ook een beetje bij de puberteit. Het is heel normaal. Als jij je hier niet goed bij voelt; doe het dan niet.
Hopelijk heb je er wat aan.
Xx
Hoii,
Ik ben een meisje en loop wel gwn in mn onderbroek doorhuis maar wel met een shirt ofz aan. Ik vind het wel weer ongemakkelijk om alleen in bh en onderbroek te lopen dat doe ik dus ook niet.
Hey,
Ik ben een meisje, dus ik zou dan ook een beha aanhebben, inplaats van alleen een onderbroek.

Ik durf dit ook niet, het is niet perse schaamte ofzo, maar ik ben van nature gewoon niet zo open tegen mensen. Het zou me niks verbazen als jij dit ook hebt ;)
Dit hoort ook een beetje bij de puberteit. Het is heel normaal. Als jij je hier niet goed bij voelt; doe het dan niet.
Hopelijk heb je er wat aan.
En als je alleen thuis bent?
Hoii,
Ik ben een meisje en loop wel gwn in mn onderbroek doorhuis maar wel met een shirt ofz aan. Ik vind het wel weer ongemakkelijk om alleen in bh en onderbroek te lopen dat doe ik dus ook niet.

Doe je dit ook als je niet alleen thuis bent

Reageer