Vraag

durf niet

  • 21 May 2021
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hallo dus mijn moslim ouders kwamen er achter dat ik tampons enzo gebruik (je kan verhaal wel lezen in mn vorige topic) alleen ik durf nu zeg maar niet me ouders te zien als je snap wat ik me bedoel ik zit al de hele dag in mijn kamer ben er maar 1 keer eruit gegaan om snel eten te pakken en verder Durf ik niks ik schaam me gewoon zelf voor me oudere boterbriefje volgens mij ook weet ik weet niet wat ik moet doen! Ik schaam me zo erg


3 reacties

hey,

huh ik snap niet helemaal waarom het erg is om een tampon te gebruiken, maar misschien kan je er over praten met een ander familielid je nichten bijvoorbeeld of met iemand van school!

Good Luck x

Reputatie 7
Badge +19

Volgensmij had je al eerder een topic geopend hierover maar iig… je zou toch je kamer uit moeten dus kan het net zo goed nu.

Hoi! Ik snap je helemaal. Mijn ouders zijn ook moslim en zijn er ook ooit achter gekomen dat ik tampons gebruik. Dat vonden ze echt niet leuk. Maar je moet er op een gegeven moment wel uit. Het is net als een pleister af trekken. In een keer snel doen is makkelijk dan heel langzaam. 
Bij mijn ouders duurde het 20 jaar voordat ze besefte dat het best lastig was voor mij want als je ouders bepaalde regels hebben die niet passen bij wat normaal is hier is dat nog best een klus. Ik ben er voor je als je nog verder moet praten sis. you got this

Reageer