Hoi.
ik heb vanaf kleins af al een droom om beroemd te worden. Ik ben een Chinees en ik zie dan op (Chinese) televisie van die kinderacteurs of produce programma´s dan wil ik ook heel graag die droom waar kunnen maken. Maar ik ben altijd al iemand geweest die niet zomaar iets tegen mij ouders vertel, zoals dat ik al twee jaar lang drama´s kijk. En mijn ouders zijn soort van gescheiden, want ze zijn nooit getrouwd en ze praten al een jaar niet meer met elkaar terwijl ze in een huis wonen.. Maar door corona woont mijn vader niet meer bij ons. Mijn moeder heeft het nu heel zwaar en ik vond toen dat ik niet zo veel moest verbergen voor haar dus ik vertelde wat ik echt wilde ze zei toen ook dat ik het kan proberen. Alleen zeg ze nu dat het heel erg moeilijk is om beroemd te worden. Dat weet ik eigenlijk al lang dat het heel zwaar is om een beroemdheid te worden. Ze zegt het nu elke keer en het voelt nu alsof ze me niet meer steunt. Ik ben iemand met niet zo veel zelfvertrouwen en heel snel huil bijvoorbeeld door boosheid, verdrietig of als iemand ook maar iets heel simpels zegt waar ik niet tegen kan. Ik weet ook niet waarom. En nu denk ik er elke avond aan als ik in bed lig waardoor ik ga huilen en als ik begin met huilen dan kan ik niet maar stoppen, terwijl dat nooit gebeurt. Ik heb soms gewoon het gevoel dat ik teveel aan me hoofd heb terwijl ik nog heel klein ben.