Skip to main content

Hai forumgebruikers. Ik ben hier pas zondag achtergekomen,zodat je dat weet. Zoals jullie in een eerdere topic van mij hebben gelezen, heb ik een stiefvader. Mijn echte vader heb ik nog nooit ontmoet in persoon (nog nooit gezien dus).

Mijn moeder zei vroeger dat mijn biologische vader weg is gegaan omdat mijn grote broer die nu 15 zou moeten zijn is overleden(ik was nog niet geboren). Zondag werd verteld tegen mij dat ik naast mijn half broertje, die van mijn stiefvader af komt, nog 2 broertjes heb van mijn biologische vader. De oudste is 10 en de jongste een jaar ouder. Aan het einde van de dag vertelde mijn moeder dat ze al het huishouden deed. En uiteindelijk haar zwanger met mij verliet. Maar hij ging ook vreemd met mijn moeder. En hij is ook vreemd gegaan met die persoon, zij was erachter gekomen. En er is nog meer. Dus zeg aub als je meer wil:)

Byee.

@person 

Vertel maar! Nu ben ik nieuwsgierig!

Liefs @NoahLovesYou 

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Dus nadat die meid erachter was gekomen, gingen ze uitelkaar. Mijn moeder vertelde dat hij tegen de auto aan het schreeuwen en schoppen was( de kinderen en de moeder zat in die auto)

Ze vertelde ook dat toen hij klein was iets met z'n neefje speelde bij een treinspoor. Dat neefje lag uiteindelijk onder een trein, best triest vind ik. Volgens mij heeft hij (toen  hij ouder was ) ook zelfmoord pogingen gedaan. Waarvan 1 in mijn overleden broer zijn kamer en 2 bij de plek waar zijn neefje is doodgegaan. 

Ik heb hier zelf geen last van, maar hoe boos ik ook op mijn vader ben. Ik vind het best erg wat hij heeft meegemaakt, en hij heeft het volgens mij het ook niet verwerkt.

Byee

Hey!  Indrukwekkend hoor!  En ik vind je sterk en knap hoe je hier naar kijkt en er mee omgaat. Het is logisch dat je boos bent en tegelijk ook mee voelt!  Het lijkt me best verwarrend voor je. En zulk nieuws krijgen.  Heel bijzonder. Ik heb zelf geen vader (althans ik ken hem niet) en soms ben ik ook wel nieuwsgierig maar dan denk ik ook wat zou je dan allemaal te weten komen. Maar Ik vind het dus knap dat jij naast boos ook bedenkt van dat er meer achter zit en alles een reden heeft en oorzaken.  Bedankt dat je dit deelt!

Liefs,Tover xxx

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Wel jammer dat je hem niet kent, maar  nieuwsgierigheid kan nieuwe puzzelstukjes aanbrengen. Bijv. Ik heb geweten dat hij er was, en als ik miss wat ouder ben mag ik hem ook nog zien als hij ervoor openstaat. Maar ik weet dat jou vader vast een schat zal zijn. En hou die nieuwsgierigheid ook niet binnen!! Vraag het bijv. Aan enige familieleden die jou vader goed kennen:)

Groetjes van mij

Hey ! Dankjewel! 😘 Ik hoop het, ik heb hem nooit gekend en mijn moeder heeft nog niet zo veel over hem vertelt. Wel dat het een  relatie was en dat hij toen weg ging ofzo. En als ik wil mag ik er naar vragen zei ze omdat ik nu 12 ben. Maar de laatste keer dat ik over hem begon merkte ik aan mam dat ze emoties kreeg en ik wil haar niet belasten, ze doet al zoveel voor mij en werkt hard en is super lief en ook streng als het nodig is , maar vooral lief en geduldig. Vandaar ook dat ik zoveel mogelijk met alles mee help in huis en het fijn wil houden, daarom heb ik nog niet de stap gezet.  Ze vind het goed maar ja. Ik wil mijn zus (23) eens vragen  wat ze weet en hoe ik dit het beste kan doen. Mijn zus is voor zover ik weet wel van dezelfde man.  Nouja, ergens merk ik dat ik wel vragen heb en antwoorden zou willen net als jij, dingen wil weten en begrijpen. Ook al zou het niet zo leuk zijn. Maar ik wil nog nadenken of dat verstandig is. Dankje voor je lieve woorden !

Liefs Tover xxx

Hey @Tover01 !!

Als je wat nieuws weet..en het miss even kwijt moet, kan je dat altijd hier doen:)

Liefs van mij<3

@person 

Laat ik toch even reageren.

Ik vind het best wel heftig van je vader. Wat is de laatste keer dat je hem zag?

Liefs @NoahLovesYou 

Nog nooit, hij heeft niet eens de moeite genomen om me al baby’tje te zien

Hey @person  Dankjewel hoor 😘 en dat is wederzijds!! 

Liefs Tover xxx

@person jammer.

Liefs @NoahLovesYou 

Vind ik ook @NoahLovesYou 

Reageer