hey lieve mensen,
ik heb een heel groot probleem, en ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen!
ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden, voor als ik zeurend overkom…
donderdag 7 november vertrekken ik en mijn pleegmoeder naar Brazilie (zuid-amerika) omdat mijn pleegbroer daar gaat trouwen..
het probleem is dat ik niet mee wil, want: ik ben suicidaal (wil graag dood) en als ik daar in paniek raak, dan kan ik niet weglopen van huis..
want als blank en blond meisje, die alleen loopt.. ben je in gevaar.. (niet rasistisch bedoelt) en ik wil ook niet gepakt worden..
en ik krijg nieuwe therapie, en als ik naar Brazilie ga dan word dat ook voor een tijdje stopgezet.. en sowieso als ik daar ben kan ik niet de kindertelefoon om hulp vragen of 113 (zelfmoord preventie)…. en mijn pleegouders geloven mij niet… ze denken dat ik aandacht vraag… en dat is niet zo! ik heb het alleen nu even heel lastig… mijn opties nu zijn: weglopen van huis zodat ik niet mee hoef naar Brazilie..
of zelfmoord plegen.. en dat wil ik nu heel graag!! mijn vraag is: hebben jullie tips zodat ik niet mee hoef naar brazilie?
groetjes alicia..