drama thuis

  • 3 November 2019
  • 4 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey lieve mensen,

 

ik heb een heel groot probleem, en ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen!

ten eerste wil ik mijn excuses aanbieden, voor als ik zeurend overkom…

donderdag 7 november vertrekken ik en mijn pleegmoeder naar Brazilie (zuid-amerika) omdat mijn pleegbroer daar gaat trouwen..

het probleem is dat ik niet mee wil, want: ik ben suicidaal (wil graag dood) en als ik daar in paniek raak, dan kan ik niet weglopen van huis..

want als blank en blond meisje, die alleen loopt.. ben je in gevaar.. (niet rasistisch bedoelt) en ik wil ook niet gepakt worden..

en ik krijg nieuwe therapie, en als ik naar Brazilie ga dan word dat ook voor een tijdje stopgezet.. en sowieso als ik daar ben kan ik niet de kindertelefoon om hulp vragen of 113 (zelfmoord preventie)…. en mijn pleegouders geloven mij niet… ze denken dat ik aandacht vraag… en dat is niet zo! ik heb het alleen nu even heel lastig… mijn opties nu zijn: weglopen van huis zodat ik niet mee hoef naar Brazilie..

of zelfmoord plegen.. en dat wil ik nu heel graag!! mijn vraag is: hebben jullie tips zodat ik niet mee hoef naar brazilie? 

groetjes alicia..

 


4 reacties

Hey alicia , alsjeblieft doe niet aan zelfmoord je bent een perfect meisje iedereen heeft iets speciaals en ja blank en blond is inderdaad wel sexy😉 , maar ik hoop dat er toch een manier is dat je niet mee hoeft en ik ben er voor je als er nog iets is of als je meer wilt praten reageer dan op me comment ❤️ Always remember that your perfect

Hey alicia , alsjeblieft doe niet aan zelfmoord je bent een perfect meisje iedereen heeft iets speciaals en ja blank en blond is inderdaad wel sexy😉 , maar ik hoop dat er toch een manier is dat je niet mee hoeft en ik ben er voor je als er nog iets is of als je meer wilt praten reageer dan op me comment ❤️ Always remember that your perfect

hey super bedankt voor je reactie :)

Reputatie 1
Badge

Lieve meid ik weet niet wie je bent maar alvast bedankt ik heb ook last van dat ik vaak aan zelfmoord denk ik heb het alleen net anders ik ben bang dat mijn ouders niet meer van me houden ik ben mezelf niet meer ik ben verdrietig en heb er last van dat ik ‘s avonds  huilen in bed lig ik heb niemand die ik vertrouw mijn ouders zijn gescheiden en ik zit nu op de middelbare school dus daar ken ik nog niet iedereen goed en op mijn vorige school voelde ik me niet thuis ik ben vooral verdrietig dat ik bang ben dat mijn ouders niet meer van mij houden omdat ik een mix ben van hun en zij houden niet meer van elkaar dus voor de helft ook niet meer van mij ik wil het liefst bij mijn opa en oma slapen elk weekend en het aller liefst bij mijn opa en oma in Ommen die wonen ver weg van hier maar dat kan niet maar ik hoop dat het kan en ergens geloof ik er wel in nou lik hoop dat jullie iets aan mijn verhaal hebben gehad mij geeft dit wel een opluchting.      

 

 

Bye Liva_06 

Lieve meid ik weet niet wie je bent maar alvast bedankt ik heb ook last van dat ik vaak aan zelfmoord denk ik heb het alleen net anders ik ben bang dat mijn ouders niet meer van me houden ik ben mezelf niet meer ik ben verdrietig en heb er last van dat ik ‘s avonds  huilen in bed lig ik heb niemand die ik vertrouw mijn ouders zijn gescheiden en ik zit nu op de middelbare school dus daar ken ik nog niet iedereen goed en op mijn vorige school voelde ik me niet thuis ik ben vooral verdrietig dat ik bang ben dat mijn ouders niet meer van mij houden omdat ik een mix ben van hun en zij houden niet meer van elkaar dus voor de helft ook niet meer van mij ik wil het liefst bij mijn opa en oma slapen elk weekend en het aller liefst bij mijn opa en oma in Ommen die wonen ver weg van hier maar dat kan niet maar ik hoop dat het kan en ergens geloof ik er wel in nou lik hoop dat jullie iets aan mijn verhaal hebben gehad mij geeft dit wel een opluchting.      

 

 

Bye Liva_06 

hey hey!
wat erg voor je…

ik snap precies hoe je je voelt..

maar onthoud 1 ding: je ouders houden van je! hun zijn misschien niet meer bij elkaar, maar ze houden van je!

je kent de kindertelefoon vast wel, ik raad je het alsnog aan! ze zijn allemaal echt super lief! en praten lucht echt op….

hoe moeilijk het soms ook is.. en anders weet je me te vinden :) als je wilt kletsen :)

 

groetjes, alicia

Reageer