Depressie

  • 28 December 2019
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Badge

Hoi, Ik heb al best wel lang een depressie maar mijn ouders boeit het helemaal niet en ze haten mij (Mijn zus ook :/).Ik heb geen vrienden dus ik kan er met niemand over praten en ik vertrouw mensen niet zo snel heeft iemand tips voor vrienden maken en de band met mijn famillie herstellen? Daarbij is mijn klas ook nog een heel racistisch door mijn geloof en afkomst,ik heb ook geen vrienden in de klas. Ik word ook vooral gepest om mijn uiterlijk of om hoe ik praat. Kan iemand helpen hiermee?


3 reacties

Hallo Xxanoniempje :)

Je kunt het wellicht tegen je mentor vertellen dat je depressief bent en dat je gepest wordt en dat soort negatieve dingen want daar kan je mentor je bij helpen waarschijnlijk.

-Dr8gon99

Badge

Ja ik heb dat al gezegd een keer had een jongen een racistische opmerking gemaakt die hij echt meende en mijn mentor zei doodleuk ‘Hij bedoelde het zeker niet zo als hoe jij het opvat, je bekijkt het ook altijd van de negatieve kant he’ ik zei toen maar ‘Ja laat maar u neemt het niet serieus’ toen werd ze nog een beetje boos maar ik negeerde het. Ze schonk dus totaal geen aandacht aan wat hij eigenlijk zei 😕

Badge

Hoi Xxanoniempje,

Wat goed dat je je verhaal hier op het forum doet. Dat is heel moedig van je :). Als je graag een luisterend oor wilt hebben, kun je ook altijd bellen of chatten met de Kindertelefoon. Chatten kan via de website, bellen via 0800-0432. Veel sterkte!

Groetjes,
Domien.

Reageer