Skip to main content
Vraag

Chaotisch thuis; Veel vragen over blauwe plekken

Heee,

De laatste tijd is het zo chaotisch thuis dat het niet meer te combineren is met school. Er is nooit rust en nu het zomer wordt weet ik al dat het niet lang gaat duren voordat ik eindeloos veel vragen krijg over blauwe plekken. Ik wil het heel graag tegen vriendinnen of vrienden zeggen, maar ik weet echt niet of het slim is en hoe dat dan zou moeten.

Wat zouden jullie doen?

2 reacties

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi, ik zou je willen adviseren om hierover te bellen met de Kindertelefoon! Je kunt echt deskundig advies gebruiken en wij kunnen je op het forum zeker tips geven maar als het zo is als jij omschrijft denk ik dat ook een professioneel advies goed zou zijn. https://www.kindertelefoon.nl/bellen 

Veel sterkte ook! Groetjes liefs Tartan X

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 539 reacties
  • 27 maart 2025

Hey, 

Ik heb echt oprecht met je te doen ookal ken ik je maar een mini mini stukje. 

Ik zou het eerst aan een mentor vertellen voordat je het aan je vriendinnen vertelt. Misschien kun je beginnen met dat het thuis niet zo goed gaat en dan stilaan dingen beginnen te vertellen? 

Heb je al professionele hulp? Je verdient echt hulp! 

Ik zou het vooral niet aan iedereen gaan vertellen, om roddels te voorkomen, enkel aan de mensen die je echt goed vertrouwt en hulpverleners. Je zou dan voor anderen een standaard smoes kunnen verzinnen die je elke keer gebruikt.

Liefs Silence 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen