Vraag

cadeau idee voor mama

  • 25 August 2023
  • 3 reacties
  • 25 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, ik weer niet zo goed in welke categorie deze vraag valt maar ik wil t toch graag stellen.

 

mijn moeder is pas in oktober jarig dat duurt nog wel even maar ik wil een super leuk cadeau voor haar kopen. Ik heb wel een idee… ze is namelijk juf op de basisschool dus ik wil haar een gepersonaliseerd leesboek geven die ze dan kan voorlezen. Maar die zijn er wel maar dat zijn prentenboeken en ze geeft les ik groep 5. Dus ik wil wel een beetje een boek op niveau. 
 

Weet iemand waar ik dat kan vinden? Alvast bedankt xx

 


3 reacties

Hey, de primera heeft dat bijvoorbeeld, en maybe bol com. Ligt er ook aan wat je er in wilt. Als je helemaal met eigen tekst en fotos wilt kan dat ook via hema, kruidvat of google foto's . 

Asky XxX

Wat een super leuk idee. Ik heb geen idee waar je het zou kunnen halen, maar mijn moeder zit in de kinderopvang dus vind het een super leuk cadeau idee voor haar. Kun je laten weten als je het ergens vind?

Reputatie 7
Badge +8

Ik denk dat deze boeken wel leuk kunnen zijn.

De heksen - Roald Dhall 

Bureau s.p.e.u.r.n.e.u.s en de boekenmaffia - Jozua Douglas

Het ministerie van oplossingen en het te volle huis - Sanne rooseboom 

Lampje - Annet Schaap

Juf braaksel - Carry Slee

Wie achter de deur verdwaalt - Rindert kromhout & Tonke dragt 

 

Sommige van deze boeken zijn ook leuk voor wat oudere kinderen maar ik dacht dat je moeder het misschien voor andere groepen zou kunnen gebruiken. Ik zou zelf maar een beetje kijken wat je denkt dat leuk zou zijn. Hoop dat dit helpte!

 

Reageer