Vraag

buitenbeentje van de groep

  • 24 March 2022
  • 8 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heeeyyy,

 

de laatste tijd voel ik me erg het buitenbeentje van mijn vriendinnengroep. Gister sprak ik met ze af, maar er gebeurde zoooo iets genânts. Ik wil niet vertellen wat, maar echt heel erg. Een vriendin van mij filmde het en liet het aan andere vriendinnen zien terwijl ik zei dat ik dat niet wilde. 
Ook wordt ik niet altijd gevraagd voor dingen die mijn vriendinnen doen. Heeft iemand tips om bij de groep te horen? 
 

groetjesss


8 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Heyhey @gymnasticgirl !♡ 

Even een vraagje, hoe lang is dit al bezig???

Ik heb er misschien tips voor.

Als die meiden door gaan hiermee moet je die kinderen achter je laten. Ze zijn dan niemand voor je, als zd je zo behandelen is niet goed en ik vind het niet fijn voor je :( 

Misschien hebben @Julian12  en @Eenmeisje004  en @Emmalove tips voor je!♡                                                                         ( zijn goede vrienden :)  )

 

GEOETJUS EEN HULPVOL MEISJE 😫

Reputatie 7
Badge +9

Hey, 

Doen ze gewoonlijk ook negatief tegen je? Als dat zo is, zijn zij niet de goede vrienden voor je. 

Als ze gewoonlijk normaal doen, gewoon vragen waarom ze jou recentelijk zo behandelen. Meestal ligt het aan jou (niet stom bedoeld) omdat je bijv zelf iets stoms hebt gedaan en kan je daarom er ook iets aan doen. 

Ik hoop dat dit helpt, 
Groetjes, Sano07

Zijn ze wel echte vriendinnen ,want dit zou nooit een echte vriendin doen . Ik denk dat je buiten wordt gesloten. Erbij horen is makkelijk, maar dan kan je jezelf niet meer zijn . Ik zou (ik denk dat je het niet wilt horen) nieuwe vrienden maken ,want het is niet oké wat je vriendinnen doen straks zet ze de filmpje op internet . Ik zou anderen  vriendinnen maken

Reputatie 7
Badge +5

Same als @Emmalove 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi helemaal eens met iedereen hier ! Je verdient betere mensen om je heen :) 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 1
Badge +1

Heyyyy, 

dankjewel voor je reactie  

Dit is al een tijdje bezig. Ik vind het moeilijk te zeggen hoelang maar ongeveer één jaar denk ik. Is dat te lang denk je??

xxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi dat is te lang en ook echt gemeen van hun.  Je kan beter andere lievere en betere vrienden/innen zoeken. dat klinkt gemakkelijk natuurlijk zo bedoel ik het niet :) maar wel bijvoorbeeld in de kantine bij de wat stillere mensen gaan zitten de niet zo “populaire “mensen want die zijn  vaak juist het aardigst en leukst ! :) lui die heel erg opvallen doen dat voor zichzelf of om iets te verbergen maar zijn minder persoonlijkheid dan de mensen die niet zo willen opvallen.  En mensjes die een vriendin in de groep een jaar lang belachelijk maken en buiten sluiten zijn geen vrienden.  Vind ik dan.  Jij verdient beter en ik weet zeker dat die betere vrienden/innen er ook voor je zijn ! :) je moet ze alleen wel zoeken en vinden  ;)

veel succes hoor sterkte !  Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +1

Hey @gymnasticgirl 

Als ik jouw was zal ik die meiden achter je laten..

Ik ben er natuurlijk niet bij, en ik weet niet hoe ze zijn. Maar hoe ze tegen jouw doen is natuurlijk niet okee.

Je verdient betere mensen om je heen <3

Je kan beter andere lieve mensen zoeken, uit je klas of kijk rond in de pauze (reactie @Julian12 ).

Veel succes nog/sterkte, en hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen met deze reactie :)

Veel liefs

Mijnproblemen

Reageer