broertje van vriendin is wel apart

  • 13 December 2020
  • 2 reacties
  • 630 Bekeken

Badge

Ik ben naar een vriendin toe geweest  en het was super gezellig. We hadden met zijn drieën afgesproken, drie vriendinnen. Het broertje van mijn vriendin waar we afgesproken hadden liep daar gewoon in zijn nakie door het huis, helemaal zonder schaamte. Zelfs met drie meiden erbij liep hij  gewoon in zijn blote billen rond. Hij is 9 jaar. We gingen met zijn drieën Twister doen, en haar broertje vroeg of ie mee mocht doen. We vonden het goed. We deden steen-papier-schaar om te bepalen wie ging draaien. En ik was het, dus ik kon lekker rustig gaan zitten en draaien. Uiteindelijk stonden mijn twee vriendinnen en het broertje al in moeilijke posities. Dat broertje stond met zijn billen omhoog en we konden  alle drie tussen zijn billen kijken. We moesten alle drie giechelen. Ook kon je zijn piemeltje zien hangen. Verder niet erg ofzo maar wel effe raar momentje. Hebben jullie ook wel eens iets raars meegemaakt met naaktheid ofzo?


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Dat is wel wat raar ja, maar hij is ook nog maar 9! Wat vond de vriendin die de zus is van deze jongen hiervan? Want het kan in hun gezin ook normaal zijn. Waren zijn ouders thuis?

Als je je hierbij ongemakkelijk voelt, probeer dan af te spreken bij iemand anders thuis zodat je hem ook niet tegen komt!

Shingo <3

Badge

Ts hier,

Ik voel me er verder niet ongemakkelijk bij ofzo maar het is wel apart, bij hun thuis is het heel normaal, mijn vriendin loopt ook wel eens naakt rond maar nooit met visite erbij. Dan schaamt ze zich denk ik een beetje, maar haar broertje kent helemaal geen schaamte. 

Reageer