Vraag

broertje slaat moeder

  • 14 February 2024
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Lieve mensen, 

ik wil mijn verhaal even kwijt. Ik ben 12 jaar en kwam vandaag rond half 4 thuis na een lange schooldag. Mijn neefje ging net weg, hij was aan het spelen met mijn broertje. Mijn moeder heeft het mij als volgt verteld: mijn neefje een broertje gingen mn andere neefje uitlachen die er ook was (geen idee waarom). Daarna gingen mijn moeder, broertje en 2 neefjes een spelletje doen. Mijn moeder wou mn broertje terugpakken, dus lachte hem uit toen hij had verloren ofz. Toen werd mn broertje helemaal boos waardoor mn neefjes dus weggingen. Toen ze weg waren kwam ik net thuis en mn moeder en broertje waren aan het ruziën boven. Ik hoorde mn broertje schreeuwen en huilen in een (hij is trouwens 8 jaar) en mn moeder was een soort van aan het huilen. Op een gegeven moment kwam zij naar beneden en ze zegt: 'Ja je broertje heeft me net vol op mn oog geslagen.’ Mn broertje zit voor straf nog op z’n kamer en mn moeder beneden. Mr wat moet ik hiermee?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Tja, wel kut dit.

Het beste wat je kunt doen is je moeder én broertje steun geven. En voor de rest niet mee bemoeien denk ik. Maar misschien hebben andere mensen een andere mening

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 6
Badge +2

Ben eens met @Anoniemxv 

Reageer