Broertje met woedeaanvallen

  • 4 October 2019
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

Badge
Hoi mijn naam is Annika

Mijn broertje heeft heel veel woede aanvallen en om eerlijk te zijn ik word er gek van hij slaat mensen,schoppen, schelden enz. Ik word bang ,boos en verdrietig ik weet niet hoe ik hier mee omga mijn andere broertje begint altijd te schreeuwen naar hem en mijn oren zijn gevoelig dus hoor alles 2x zo hard ik schreeuw dan a.u.b zachter dan roepen ze boos ok en blijven schreeuwen meestal wil ik er niet bij betrokken worden maar Z ( diegene met woede aanvallen) valt mij ook aan ik zit vaak onder de blauwe plekken ik zit hier zo erg mee dat ik soms snij ik weet dat het niet goed is maar het word me teveel (sorry)

4 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Doggygamer,

We lezen dat je in een lastige situatie zit.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte!

Renske,
De Kindertelefoon
Badge
Dank je wel
Hoi Doggygamer,

We lezen dat je in een lastige situatie zit.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte!

Renske,
De Kindertelefoon


Hier kom je niet altijd verder mee. Je moet soms ook de situatie aanpakken. En in dit geval moet je dat.

@Doggygamer Ik neem aan dat je niet alleen met je twee broertjes in een huis woont, maar dat er ook nog ouders zijn. Omdat ik verder niet zoveel over jouw broertjes en jouw thuissituatie weet, kan ik geen specifiek advies geven. Wel wil ik je even vragen of jouw broertje aandoeningen/beperkingen heeft binnen het autisme spectrum. Dat zou een heleboel kunnen verklaren. Anders kan het ook zijn dat hij veel stress heeft en geen andere uitlaatklep kan vinden.
Badge
Ja mijn broertje heeft ADHD en hoogbegaafdheid mijn ouders zijn ook gescheiden en we wonen bij onze moeder rondom onze vader gaat het niet goed hij maakt beloftes en komt ze niet na bv ik kom om 12.00 langs en komt pas om 13.00 langs ik weet het klinkt niet erg maar na een tijdje word je er moe van en nog een voorbeeld ik ben aangerand door iemand die hij best goed kent en weigerde me te geloven hij zegt van wel maar tegen mama zegt hij van niet omdat hij de band met hem niet wil verbreken nu heb ik al aangifte gedaan tegen hem (de aanrander)

Reageer