Skip to main content

Broertje ineens schijt aan vakantie

• July 24, 2026
  • 0 reacties
  • 67 Bekeken

Hoi allemaal,

Ik schrijf dit bericht bijna huilend

Ik zat boven wat te gamen toen mijn moeder ineens naar boven kwam. Ze vroeg hoe het ging, ik antwoorde en toen zei ze dat mn broertje ineens uit werk thuis kwam en zei dat hij niet meer mee op vakantie wilt. Uit het niets, zei hij dit gewoon toen hij binnen kwam lopen.

Mijn moeder die raakte overstuur, wat ik helemaal begrijp want over 1½ week gaan we.

We hebben dus een gesprek gehad beneden op de bank, maar er is niet echt iets uit gekomen. Mijn moeder wilt dat hij niet alleen thuis blijft, maar ja we willen ook op vakantie.

Ik wil dat dus ook heel graag. Ik heb me er echt oprecht op verheugd. Het zou onze laatste vakantie "samen" worden en deze vakantie dus een beetje uitgepakt hebben kwa luxe, want ik en mijn broertje worden ook ouder en hebben ook andere plannen.

Maar nu zegt hij ineens "nee, zoek ik niet".

Mijn broertje zit in de pubertijd, dat wel, maar soms is zijn gedrag niet te begrijpen.

Ik vertrek a.s maandag ook zelf op vakantie, voor het eerst in mijn eentje voor een week. 2 dagen nadat ik terugkom zouden we dus weer gaan. Maar nu moet ik met deze, sorry, kutgedachte op vakantie.

Wat moet ik doen😭