Skip to main content
Vraag

broertje doet topsport, ik ben klaar met hem

• July 26, 2026
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey allemaal ik ben een meisje van 16 en ben klaar met mijn broertje hij doet topsport ofzo en normaal zit hij in een gast gezin in de vakantie dan niet maar alles word voor hem aangepast nu we op vakantie zijn zodat hij gezond kan eten.. iedere ochtend zit hij voor de caravan fitness oefeningen te doen echt ik schaam mij dood voor hem. Het enige wat ik krijg te horen ow wat is hij goed bezig… gaat hij ook nog meedoen aan een voetbal toernooi op de camping kan die weer even aan horen hoe goed die is.  Zelfs als we op het strand liggen ziet die te geilen op zijn bal een paar complimenten en wat over zijn buikspieren en zijn dag is compleet.  Het liefst zou ik hem gewoon een keer laten struikelen dat die wat breekt 

3 reacties

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 27, 2026

Hey ​@Chay1 

Dit klinkt heel vervelend voor je.

Ik snap je ouders ook wel die zijn trots op hun zoon.

Maar het zou niet te kosten van jou moeten zijn.

Heb je het wel eens gezegd tegen je moeder dat je het wel leuk vind dat hij zo goed er in is maar dat je het wel vervelend vind voor je zelf omdat ze weinig interesse in jou tonen.

Misschien kan dat helpen want het kan zijn dat ze het onbewust niet merken.

Dus praat Misschien eens met je moeder .

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • July 30, 2026

Hey ik heb met mijn moeder gepraat. Ze zegt letterlijk waarom zouden we zoveel tijd in jou steken hij doet teminste wat met zijn leven en jij ligt thuis de hele dag in bed en op vakantie zit je de hele dag met een vape in je hand en als we wat gaan doen geef je mij een grote mond daarom ben ik er klaar mee. Ik maak zelf wel uit vind ik of ik vape of niet vind ik geen excuses en als ik in mijn bed blijf liggen doe ik dat. Ik ga echt niet nu sochtend voor 11 uur me tent uitkomen

ik schaam me kapot hij zit serieus iedere ochtend op zijn matje gare calehstenics ofzo oefeningen te doen.  En de rest van de dag op de camping is hij met een voetbal bezig. En de hele dag moet hij er perfect uit zien denk yusu dat die gay is… Echt ik ga stuk al die cringe fotodumps die hij op TikTok zet . Ik denk dat ik hem op een andere manier in een slecht beeld ga zetten fake accounts aanmaken ofzo zodat zijn voetbal club hem wegstuurt 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 15, 2026

Ik denk je bent gwn jaloers en ge wilt als een volwassene behandelt worde trwl je nog niet een volwassen doet. Je woont nogsteeds bij u ma jong

denkt ge Da gy in het huis alle inspraak hebt? Ik voel echt slecht voor u moeder man