Hai ik ben 14 jaar en zit in de 2e klas.
mijn broer heeft PDD-NOS, ASS, ADHD en nog wat andere dingen waarvan ik de naam niet weet
hij zit op speciaal onderwijs maar daar is hij niet te doen. Hij steelt van winkels, vrienden, mijn moeder, mij, eigenlijk iedereen. We hebben camera’s in huis hangen en hij steelt al het geld dat hij kan. Hij steelt mijn moeders armbanden en verkoopt ze, hij heeft al het spaargeld van mij en mijn zus gepakt (camerabewijs) waar het geld naartoe gaat.. redbull, hij is verslaafd en heeft ook een verbod op de jumbo door meerdere pogingen van stelen (waarbij hij is betrapt).
ook heeft hij altijd al obsessies gehad die steeds verder gaan. Er is een meisje die hij leuk, iedereen waarvan hij denkt dat ze leuk vind slaat hij in elkaar daardoor is hij ook op speciaal onderwijs geschorst.
hij wordt binnenkort opgenomen, uit huid geplaatst. Hij slaat opende wachtrij maar dat duurt een half jaar en om te voorkomen dat de rechter zegt: jullie moeten alles gebrocheerd hebben. Doen we nu MST therapie we weten dat het niet goed genoeg is maar moeten nog een half jaar volhouden. Ik weet niet hoe dat gaat lopen
mijn moeder voelt zich schuldig dat ze zoiets op de wereld heeft gezet en mijn vader zat vorig jaar in de ziektewet door de stress.
Ik kan me niet meer concentreren op school en doordat mijn vrienden het niet weten maken ze weleens opmerkingen erover ik neem het ze niet heel erg kwalijk doordat ze het niet weten hoeveel pijn het ook doet. Ik heb gelukkig wel goede vrienden, in mijn geval doet de lockdown ook niet veel eenzaamheid opwekken. Ik Verveel me niet ik heb leuke hobby’s en spreek vaak af dus dat zit wel ok..
Ik voel me bang en onveilig wanneer ik alleen thuis ben met hem, hij zei zelf: ‘ja.. (naam) als ik nu iets doe is er niemand die mij tegen houdt’. Toen werd ik bang en ik sluit mezelf vaak op in de badkamer. Ik heb ook vaak nachtmerries over dat hij ontsnapt uit die plek waar hij wordt opgenomen om wraak te nemen op mij.
dankje dat je de moeite hebt genomen dit verhaal te lezen ik zou het heel fijn vinden als je een reactie achterlaat, blijf veilig!