Vraag

Broer en zus voortrekken kan dit of kan dit niet???

  • 19 March 2019
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal. Me vader trekt altyd mijn broer en zus voor als we ruzie maken en me zus of broer begint dan is het mijn schuld! Alles in huis van klusjes moet ik doen. Me zus moe alleen de badkamer doen en me broer wat meer maar hij doet zijn taken niet! Ik moest strijken en ik kon het niet doen! Want me zus speelt voetbal en toen was me vader boos op mij omdat ik niet kon strijken! Me mama zei dat hij niet zo boos moet worden op mij! Dat mijn broer het ook moet doen en dat hij dan niet kwaad wordt!?!?? Volgens hem ben ik het Lelijkste en domste da in zijn leven kwam!?!?!? Hij scheld mij soms uit als lelijk kind wie heeft jou gemaakt?!?!? Vinden jullie dat hij mijn broer en zus mag voortrekken en mij de schuld van alles mag geven of vinden jullie dat ie iedereen gelijk moet behandelen????

2 reacties

Ik vind dat je vader al zijn kinderen gelijk moet behandelen. Hij heeft jullie immers zelf geschapen...

Ik vind het echt belachelijk dat je vader jouw broers/zussen voortrekt, ongelooflijk. Ik zou er wat van zeggen en als het moet, zelfs met je mentor erover praten.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
Hi Lenix

Het is niet ok dat je vader je nadelig lijkt te behandelen. Dat hij zulke nare uitspraken over je doet, is niet aanvaardbaar.

Als ik het goed begrijp, kwam je moeder voor je op. Doet ze dat vaker? Je zou bij je moeder kunnen aangeven dat je erg zit met hoe het er thuis aan toe gaat. Wie weet zou zij met je vader kunnen praten.

Groetjes
Kenshin

Reageer