Heyy,
Ik ben een jonge van 12 jaar. Ik heb twee oudere broers (een van 15 en een van 17 bijna 18). Mijn ouders zijn nog bij elkaar maar werken heel veel. Daarom ben ik vaak alleen thuis met mij broers. Ik deel trouwens een kamer met me broer van 15. Soms, als ik gewoon op onze kamer aan het chille ben, heeft mij broer van 15 wat vrienden uitgenodigd. Hij zegt dan dat ik moet oprotten uit onze kamer omdat hij met ze vrienden wil chille op de kamer. Ik weiger dan om weg te gaan en hij loopt dan naar me toe, hij tilt me op en zet me neer op de gang (ik ben nogal klein voor me leeftijd en hij is nogal groot voor ze leeftijd). En dan doet hij de deur opslot zodat ik er nie meer in kan. Ik word dan heel boos en ik ga dan zo hard als ik kan op de deur kloppen in de hoop dat hij me er in laat. Een keer deed hij de deur weer open en sloeg hij me keihard op me wang. Hij zei dat als ik het aan iemand zou vertellen hij het nog een keer zou doen. Mijn wang werd toen helemaal blauw. Mijn andere (oudste) broer hoorde me toen huilen en hij kwam naar me toe en hij vroeg waarom mn wang helemaal blauw was geworden (de volgende dag). Ik zei dat ik was gevallen op school.
Weet iemand wat ik moet doen? Zodat het niet nog een keer gebeurt???
Xxx me