Vraag

Broer bij moeder laten wonen

  • 22 July 2018
  • 5 reacties
  • 146 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal
Ik ben een meisje van 13 jaar en mijn ouders zijn gescheiden. Ik mag mijn broer niet zo hij scheld mij vaak uit en af en toe doet hij mij ook pijn. Ik irriteer me altijd aan hem. Hij is 14 trouwen zit maar 11 maanden tussen ons. Maar het ding is dus nu. Wat ook in mijn vorige topic staat maar dan Iets anders want ik heb een plan. Me broer en ik wonen bij mijn vader op 1 kamer Hij doet nooit huiswerk ik wel en hij gamet de hele dag op onze kamer zet harde muziek op enzovoort ( lees anders eerst even mijn andere topic daar is het wat beter uitgelegd) maar ik dacht dus mijn broer gaat naar een andere school. Me vader en moeder wonnen Allebij in een ander dorp dus ja maar hij gaat dus naar een school en dat is ongeveer 1 uur reizen vanaf mijn moeder alleen vanaf mijn vader is het 2 uur reizen dus als hij om half 9 op school moet zijn moet hij om half 7 ongeveer weg en dus er om half 6/5 uur uit. En hij heeft het er soms al over dat hij dan beter bij mijn moeder kan wonen dus ik vroeg me dus af als hij bij zijn moeder gaat wonen en ik heb dan mijn eigen kamer bij me vader en hij komt miss 1x in de 2 weken naar mijn vader waarschijnlijk in het weekend is het dan miss een goed idee want dan heb ik mijn eigen kamer en dus ja waarschijnlijk gaan we in het huis van de vriendin van me vader wonen en die heeft ook maar 2 slaapkamers dus heb ik daar me eigen kamer en daar heb ik een soort van antresol ofzo iets dus dan kan hij boven slapen en dan zet ik daar mijn kleding kast neer dus ja is dat handig miss een beetje warrig maarja

X R.S

5 reacties

Dus ik ga wel gwn om de week naar me vader en moeder dus ik zie me moeder en broer nog wel en vader ook.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Het klinkt voor jou erg gunstig en (zoals jij het neerzet) zitten er ook voordelen voor je broer aan. Het idee is in ieder geval niet slecht, maar helaas ga jij hier niet over. Ben je het van plan voor te stellen aan je vader, of wacht je tot je broer hier zelf naar vraagt?
Hoi,

Ik snap niet heel erg wat je nu wilt vragen in dit topic. Wil je vragen of dit een goed idee is?

Ik denk namelijk dat deze situatie wel fijn klinkt. Dan heb jij een stuk minder last van je broer en ook nog meer ruimte voor jezelf.

Ik denk alleen niet dat jij je broer kan dwingen dit te doen, dat is nog altijd zijn keuze. (Niet dat ik denk dat jij dit wou doen, maar het was gewoon een beetje onduidelijk voor mij).

Het lijkt mij sowieso goed om hier anders een keer met het hele gezin over te praten, zodat alles goed wordt doorgesproken, er duidelijke plannen ontstaan en er geen misverstanden kunnen ontstaan.

Gr. Pin
Hoi @daan ik denk dat als hij er over begind dat ik dan mee luister en kijk wat ik kan vertellen er over. Hoi @pin ja ik wilde Eigelijk vragen of het een goed idee is en hoe ik dit het beste zou kunnen aan pakken

Bedankt voor Julie reactie
Ik denk dat jouw aanpak wel goed is. Een gesprek met z'n allen voeren om er zo samen uit te komen.

Reageer