Vraag

bril

  • 7 June 2022
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 7

heyhey, ik moet dus een nieuwe bril, maar mijn ouders zeggen dat ze niet genoeg geld hebben voor mijn nieuwe bril (130 euro incl glazen) terwijl ik weet dat ze genoeg geld hebben maar het gewoon niet aan mij uit willen geven. nu krijg ik volgende maand pas een nieuwe bril, wat dus betekent dat ik voor 3 weken elke dag hoofdpijn heb, elke dag moeite met lezen, en elke dag vermoeide ogen.  ik heb zelfs voorgeseld om het zelf te betalen, maar ze zeggen nee is onze verantwoordelijkheid. heeft iemand tips hoe ik hiermee om kan gaan?

 


3 reacties

Badge

je hebt overal brillen voor alle prijzen een bril hoeft niet perse duur te zijn inclusief bijvoorbeeld bij de action elke sterkte van een bril voor 2 euro ik hoop dat ik je help sucses

Reputatie 2
Badge +1

Een bril krijg je toch vaak vergoed? Tenminste ik weet dat mijn bril best duur was maar mijn moeder niet het hele bedrag heeft hoeven betalen… Zou gwn aan je ouders vragen of ze je bril misschien ook wel vergoed krijgen, scheelt weer 3 weken hoofdpijn!

Een bril krijg je toch vaak vergoed? Tenminste ik weet dat mijn bril best duur was maar mijn moeder niet het hele bedrag heeft hoeven betalen… Zou gwn aan je ouders vragen of ze je bril misschien ook wel vergoed krijgen, scheelt weer 3 weken hoofdpijn!

ligt volgens mij aan waar je allemaal voor verzekerd bent 

Reageer