Skip to main content
Vraag

brieven schrijven

• February 4, 2025
  • 20 reacties
  • 312 Bekeken

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii,

Ik wil paar mensen die op afstand wonen iets vertellen maar omdat ik niet naar ze toe kan wil ik graag een brief schrijven zodat dit wat persoonlijker wordt. Maar ik vraag me af of dat niet super raar is? Zou een van jullie iemand snel een brief schrijven als je elkaar niet kunt zien? En wat is jullie mening hierover? 

Alvast bedankt, liefs 🤗

20 reacties

• February 4, 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

nee hoor, dat doe ik zelf ook soms naar vriendin toe en zij ook naar mij🤗 we vinden het allebei wel fijn en wat persoonlijker, niks raars aan hoor 🙂❤️

Liefs🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 5, 2025

Hey lieve ​@Boterbloempjee  nee hoor dat is juist super leuk en zullen ze vast heel erg waarderen! Ik zou het zonder meer echt fijn en lief vinden. Zoals ​@Cantaloupe  ook zegt het is persoonlijk en laat zien dat je echt aan ze denkt. En een geschreven brief is toch weer ' echter ' ofzo. Het is iets tastbaars. Iets dat jij ook in je hand hebt gehad en dat zij nu ook vastpakken.  Geeft een verbinding denk ik. Lief idee dus!! 

Liefs Tover xxx 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • February 5, 2025

Brieven zijn heel romantisch. Zeker doen!

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • February 5, 2025

Hii,

Bedankt lieve  ​@Cantaloupe ​@Tover01 ​@Diana! ♥️♥️

Awhhhh dat heb je wel heel lief verwoord ​@Tover01 ! ☺😊

Liefs 🤗

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 10, 2025

Heeyy ,

🥰💝 wat een leuk en lief idee zeg, heb je de brieven inmiddels al geschreven en verstuurd? Denk echt dat ze er blij mee zullen zijn. 

liefs💝

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 10, 2025

Heyy,

Is niks raars aan hoor! Een brief schrijven laat juist zien dat je aan ze denkt en ik denk dat ze het juist enorm waarderen als je hun een geschreven brief geeft! Is heel persoonlijk en waardevol lijkt mij dus zou het vooral doen hoor! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • February 11, 2025

Hii,

Nog bedankt ​@Blub en ​@ItsJustMe !💗

@Blub .. ik heb ze vandaag verstuurd 🙂

Liefs 🤗

• February 11, 2025

Haii,

goed dat je het verstuurd hebt!!🤗 ze vinden het vast wel fijn en lief van je dat je het op deze manier doet❤️

Liefs🤗

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hey  ​@Boterbloempjee  lang geleden zeg😘

dat is niet gek hoor 

dat is juist lief 

ik zou zeggen pak die pen maar en die brief 

en mijn brief inhoud voor jou is

Fijne dag 

Groetjessss 

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11

Ik zou het gewoon doen! 
Ik schrijf zelf ook vaak brieven, al verstuur ik ze dan niet. Maar het lijkt me een prima oplossing, slim bedacht!

Als je nog een update hebt, hoor ik het graag :D

Liefs,

1.  

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • February 24, 2025

Hii,

@Ik denk met je mee .. nog bedankt ♥️

@Natureflower .. bedankt ♥️ ze waren allemaal erg blij met de brief en ze hadden het ook niet verwacht 🙃🤭

Liefs 🤗

• February 24, 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

dat is fijn😘❤

Liefs en knuffel🫂

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • February 27, 2025

Fijn dat ze het leuk vonden ​@Boterbloempjee! Zelf stuur ik eigenlijk nooit brieven😅. Denk ik nooit aan, en ook veel te veel gedoe. Behalve sommige mensen dan, en als het kon, iedereen voor het forum ;)

Groetjes Lupus

• May 27, 2025

Heey lieve ​@Boterbloempjee ,

Deze reactie is al overbodig, maar wil nog wel even zeggen dat ik dit een mega lief idee vind. 💖Fijn dat iedereen blij was met de brief. Stuur je denk je vaker brieven? Krijg zelf helemaal een gevoel om mijn online  vrienden  ook een brief te schrijven. 😉

Liefs Spaceflower 💖

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • May 28, 2025

Hey, wat lief gezegd ​@Spaceflower , ik heb dat ook ! 😍🤭het is ook heel leuk en fijn om te doen en zo contact te houden. Het is tastbaar en dat is leuk. Liefs, Tover xxx

• May 28, 2025

Hoi lieve ​@Boterbloempjee ,

Daar is niks raars aan hoor,  juist heel lief om te doen. 😊 Fijn dat ze er blij mee waren 😘

Liefs. 

PetjePitamientje
Forum|alt.badge.img

Hoi! 

Wat een goed idee ​@Boterbloempjee! Sluit me volledig aan bij de rest. Fijn dat ze er blij mee waren, heel lief dit😁❤

Lieve groetjes van mij 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Hey ​@Boterbloempjee 

Wat leuk! Een brief schrijven is helemaal niet raar, juist het tegenovergestelde: het is superpersoonlijk en laat zien dat je echt tijd en moeite steekt in wat je wilt vertellen. In een tijd waarin bijna alles via appjes en sociale media gaat, voelt een brief vaak extra speciaal en oprecht.

Mensen bewaren brieven vaak ook langer, waardoor je boodschap meer waarde krijgt. Als je het spannend vindt, kun je het combineren met iets kleins, zoals een foto, tekening of kaartje, zodat het nog warmer en persoonlijker overkomt. Grote kans dat de ontvangers het juist heel leuk en bijzonder vinden.

xx liefs Wolf 🐺

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • August 11, 2025

Hi ​@Wolf ,

😊♥️ bewaar zelf altijd anderen hun brieven, kaarten.. en meestal schrijf ik een brief met een kaartje of foto's. 😊

Liefs ♥️

Zeester12
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 11, 2025

Hoi ​@Boterbloempjee ,

Wat leuk dat je ook brieven schrijft. Ik schrijf zelf soms ook brieven naar 2 vrienden :).

Groetjes 💗