Vraag

boze ouders

  • 6 March 2024
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Badge

Heyy de achterkant van mijn telefoon is al een lange tijd helemaal kapot ik heb een hoesje er omheen gedaan zodat mijn ouders het niet zien maar dat hoesje wordt ook slapper ik wil het mij  ouders graag vertellen maar ik weet niet hoe want ik weet ook niet hoe mij  telefoon kapot is gegaan dus ze gaan mij sowieso nietgeloven als ik zeg dat ik het niet weet. Mijn vraag us hoe zullen jullie ditdoen ik zit er bestwel mee....


2 reacties

Hey! Ik had hetzelfde probleem een paar jaar terug… ik vertelde het gewoon gelijk aan mijn moeder en we kochten toen gewoon een hoesje die het verborg. Ze was totaal niet boos en geloofde me ook toen ik zei dat ik niet wist hoe het gebeurde. 
 

Als alleen de achterkant kapot is en de rest het gewoon nog doet zie ik het probleem niet echt. Neem gewoon de verantwoordelijkheid en vertel de waarheid. Zeg ook dat jij het nieuwe hoesje zal kopen, dat helpt vaak. 
 

Als er nog een andere situatie is geldt dit natuurlijk niet, bijvoorbeeld als je telefoon echt kapot is of als je ouders extreem streng zijn. 

Badge

Hey wild forest 

Echt heel erg dankjewel voor je reactie ik denk idd dat ik het morgen ga vertellen nog maals heel erg dankjewelll 

Reageer