Skip to main content

Tijdens corona ben ik wat bij gekomen 3 kilo daarvoor was ik totaal niet dik en nu eigenlijk ook niet en ik ben nog steeds slank mijn opa ( bij wie ik woon) en zijn vrouw zitten heel de dag dat ik meer moet doen en meer moet bewegen en soms pakt mijn opa een stukje van mijn buik huid en zegt hij dat dat niet hoort Eerst voelde ik me niet onzeker maar sinds dat mijn verzorgers dat doen kijk ik altijd in de spiegel, als ik een bikini of badpak aan heb verberg ik mijn buik met mijn armen, trek mijn buik in als iemand kijkt en ga op de weegschaal staan elke dag door corona komt het want daarvoor deed ik ijshockey, bootcamp en extra gym op school en soms hardlopen ik heb er over proberen te praten dat ik het niet leuk vind wat ze zeggen maar ze zeggen dan dat ik me aanstel. Moet ik dit aan mijn pleegzorg vertellen? Want zelf weet ik het niet want ik wil niet dat ze boos zijn dat ik mijn verzorgers verraad als het normaal is.

Ik zou het eerst over hebben met je opa dat je je zelf niet dik vind en ik zou het wel vertellen en ik weet het niet maar volgens mij hebben ze het recht niet om het tegen je opa te vertellen wat jullie bespreken maar dat weet ik niet zeker en het maakt niet uit hoe je er uit ziet over je nou wat mollig ben of juist heel slank of gwn goed zo lang jij er je zelf goed bij voelt is het goed iedereen is mooi op zijn eigen manier xx

Srry voor de spellings fouten 

Reageer