Vraag

Biologische papa

  • 4 March 2022
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

Hoii!!!

 

Ik ben 13 , mijn moeder was een tienermoeder ze had het gedaan op haar 17 toen ik geboren was was de papa er nog niet klaar voor… ik mag niets over hem weten als ik met mijn familie over praat lijkt het wel een lieve te zijn. Ik heb ondertussen gevonden waar hij nu woont( servie) hij heeft al blijkbaar nog 4 kinderen ik ben ook achter zijn naam gekomen. Ik zocht hem op op fb enzo voort. Mijn vraag is zou ik hem een vriendschapverzoek sturen of gaan daar problemen van komen?

Alv bedankt xx

Groetjess


2 reacties

Hey,

Volgens mij heb je vanaf een bepaalde leeftijd het recht om je vader te zien, of in ieder geval zijn gegevens te hebben. Welke leeftijd dat is weet ik niet.

Ik zal als ik jou was (nog) geen vriendschaps verzoek sturen, wat als ik het goed begrijp mocht jij zijn naam helemaal niet weten..?

Weet je of je moeder nog contact met hem heeft?

Ik zal met je moeder proberen er over te praten en zeggen dat het echt belangrijk voor je is.

Succes

~Ikke13

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Heb je al aan je opa en oma gevraagd want die zullen meer informatie hebben over je vader ik zal even wachten met het vriendschap verzoek tot dat  je meer informatie heb en de vrienden en vriendinnen van je moeder zullen denk ik ook informatie hebben denk ik 

Reageer