billenkoek

  • 4 July 2020
  • 8 reacties
  • 1582 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Bij ons in de familie wordt er meestal billenkoek gegeven op de blote billen. Ik vind het echt irritant en pijnlijk altijd. Als ik of mijn zusje bijvoorbeeld vaak niet luisteren of veel te laat thuis zijn dan krijg één van ons billenkoek van mijn moeder of vader. Als de billenkoek klaar is, dan moeten je nog een half uur of een uur afkoelen in de hoek in je blote billen. Ik leer mijn lesje er wel weer voor een tijdje door. Krijgen jullie wel eens billenkoek?


8 reacties

hey,  ben je niet een beetje te oud voor een billenkoek en ook dat je met je blote billen in de hoek staat? Ik heb ze vroeger gehad, maar echt toen ik 4/5 was en later niet meer.  Ze kunnen toch ook op een normale manier een gesprek met je voeren over wat je fout deed en dat je het niet meer moet doen.

Reputatie 1
Badge +2

Mijn moeder zegt dat we zo luisteren, wij vinden het zelf ook irritant.

Ik vind dat je te oud bent voor een billenkoek er zijn zoveel andere manieren. Waarom zeg je niet dat je het irritant vindt en dat je vindt dat je er te oud voor bent. Je bent 14 en dus oud genoeg om een normaal gesprek te voeren met haar.

Oei, dit vind ik vervelend om te horen. Ga met ze in gesprek! Zeg dat dit niet meer kan! Ik zou heel boos worden want dit zou ik niet toelaten bij mezelf ookal zijn het me ouders.

Reputatie 1
Badge +2

Ik heb het er ook al een keer over gehad met mijn ouders, maar ze willen het echt niet veranderen, dus er valt niet echt over te speculeren bij mij ouders. Wel vervelend, maarja.

Ik krijg het niet meer,  ik ben daar veel te oud voor

Badge

Ik kreeg ook vroeger billenkoek van mijn ouders maar nu gelukkig niet meer dat is fijn maar dat was soms met broek aan maar soms ook gewoon op me blote billen en dat deed echt pijn dus ik ben blij dat het is gestopt 😀.   

PS: Ik hoop dat het bij jou ook is gestopt want het is echt niet fijn als mensen dat bij je doen . 

Hmm het werkt wel maar niet op een goede manier want dat kan je mentaal kapot maken

Reageer