Vraag

(bijna) elke dag ruzie met mijn moeder

  • 14 August 2023
  • 0 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoii,

ik ben een 13 jarig meisje. alvast bedankt als je dit leest en tips hebt.

sinds dit jaar is begonnen is mijn leven een stuk veranderd, ik heb veel meegemaakt buiten thuis om en dat heeft me veel pijn gedaan waardoor ik een heel ander meisje ben geworden. maar daardoor is het thuis steeds slechter geworden. elke keer heb ik ruzie met mijn moeder, ik uit mijn woedde helaas op haar en ik zeg de ergste dingen. ik kan mezelf niet meer tegenhouden. ik weet niet wat het is maar dat doet me vooral pijn als ik terug kijk naar wat ik tegen haar gezegd heb. maar dit komt alleen omdat er teveel is wat ik niet mag doen. ze laat me niet veel meer doen tegenwoordig terwijl ik dat juist wel nodig heb.

ook heb ik 2 zussen en 1 woont nog thuis. ik heb haar weleens mijn geheimen verteld en nu heeft ze dat tegen mijn moeder verteld en word het door mijn zus tegen me gebruikt. ik heb elke keer ruzie met mijn zus ook terwijl dat nergens om gaat, door dit krijg ik dus ook ruzie met mijn moeder. want mijn zus en ik schelden tegen elkaar met '’ kanker '’. en dan gebruikt ze dus zoals ik zei ook alles tegen me wat in het verleden veel pijn heeft gedaan. ook heb ik geen vader meer '’ in het zicht '’ en heeft me zus gisteren tegen me gezegd zelfs je vader wilt je niet. en mijn moeder heeft denk ik wel alles gehoord want we zaten te schreeuwen en ze deed er niks aan. mijn zus heeft ook al het slechte verteld wat ik dee maar niet wat zij deed.

ik weet niet meer wat ik moet doen, zou alsjeblieft iemand kunnen helpen?


0 reacties

Geen reactie

Reageer