Vraag

Bijbaantje met gescheiden ouders?

  • 9 January 2020
  • 6 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii!

 

Ik heb dus gescheiden ouders als sinds ik 8 was. Dus dat ik het probleem niet, dat gaat allemaal wel prima. Maar ik heb nu een vraag, ik ben nu 15 en ik zoek een bijbaantje. Ik heb even nagedacht, maar hoe en waar ga ik werken als ik om de week bij mijn moeder of vader ben? Ik dacht na school en dan in de stad/dorp waar ik op school zit, maar hoe zit het dan met avond eten? Kunnen jullie me helpen/advies geven wat ik het beste kan doen. Of misschien eigen ervaring hoe jullie dat hebben gedaan met gescheiden ouders en bijbaantje.


6 reacties

je kan avond eten meenemen en bijv. opwarmen. of je eet bij vrienden.

Vakkenvullen in suoermarkt

Jaa dat snap ik, maar kijk even mijn vraag. Hoe ga ik dat doen als ik gescheiden ouders hebben die een uur van elkaar wonen en waar ik om de week naar elk toe ga.

je kan avond eten meenemen en bijv. opwarmen. of je eet bij vrienden.

Eten meenemen kan opzich wel, lijkt me niet fijn om dat vaker in de week te doen. Bij vrienden eten gaat niet zo makkelijk heb geen vrienden in de ene stad omdat mijn moeder daarna is verhuist. Bedankt voor je reactie!

 

AnoniemmGraagg

elk dorp heeft toch een supermarkt en je kunt het je leidinggevende vragen wat je probleem is

Klopt, maar volgensmij snap je mijn vraag niet. Leidinggevende vertellen is inderdaad een optie, ben benieuwd wat die er mee zou kunnen doen.

Reageer