Bij mijn moeder wonen?

  • 29 August 2020
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Badge

Hoi mijn ouders zijn ongeveer een jaar gescheiden.   Ik ga elke dinsdag en op het weekend naar me vader. Me vader heeft ook een nieuwe vriendin die een stuk jonger is. Ik mag haar eigenlijk niet echt. Maar ik voel me heel kut ofzo want ik vraag me soms af kan me vader wel voor me zorgen. Houd hij wel van mij. Ik zit ook steeds te denken zal ik dan maar gewoon bij me moeder gaan wonen. Maar dan ga ik me vader denk ik heel erg missen. Ik wil eigenlijk gewoon dat hij meer aandacht aan ons geeft en dat zijn vriendin weg gaat🥺


2 reacties

Misschien kun je aan je vader vertellen hoe je je voelt. 

Ik weet niet hoe jou vader het thuis heeft, maar als je zegt dat hij niet meer voor je kan zorgen, kun je ook bij je moeder gaan wonen en dan elke week bij hem op bezoek gaan. Dat je bij je moeder woont betekent niet dat je je vader nooit meer ziet. Als je van hem houd is het jou taak om dan die band te behouden. Je kunt dan ook alleen met hem afspreken als je niet van zijn vrindin houd

Badge

Dankje wel voor je reactie

ik had er natuurlijk niet over nagedacht dat ik ook gewoon bij hem op bezoek kan. Ik zal wel eens goed na denken en kijken wat het beste voor me is.

Reageer