Skip to main content
Vraag

bij me vader wonen, hoe dan

• 17 maart 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

hai ik ben een meid van 16 bijna 17, ik heb heel me leven bij me moeder gewoond  met tijdelijk een stiefvader erbij. ik ben recentelijk opzoek gegaan naar me echte vader en was er dus achter gekomen dat mijn moeder had gelogen over hoe mijn vader was. ik wil en ga bij me vader wonen binnenkort maar hoe doe ik dat? hij heeft geen vriendin of vrouw dus ik woon dan als enigste meisje daar. het gene waar ik me het meest zorgen over maak is me kleren want hij heeft geen droger en alleen een wasmachine en een droogrek. hoe kan ik op een niet beschamende manier zeggen dat ik het niet fijn vind om mijn bh’s en onderbroeken daarop te hangen? hoe kan ik op een normale manier vragen voor tampons enzo. zijn er andere tienermeiden die alleen bij een vader in huis wonen? en hoe doen julie dat precies?

• Net nieuw
  • 25 maart 2025

Hee. Ik weet niet, maar miss heeft je moeder wel om n andere reden '’gelogen'’ hé. Ik zal t iniedergeval miss nog met je moeder er over hebben. Maar over dat andere, vraag gwn aan je vader of je bh's of ondergoed bij jou op je eigen kamer op kunnen hangen. Als je daar de ruimte niet voor voelt, moet je maar kijken of hij wel echt zo'n goeie man is?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen