Skip to main content

Hoi, ik had zojuist ruzie net mijn vader. We hadden het ergens over en hij zei dat ik mezelf het slachtoffer aan het maken was en dat het niet om mij ging. wat wel zo was?? daarna zei hij dat ik of op kon rotten of mn mond kon houden en blijven zitten. Ik zei toen: “best man.” Daarna zei hij weer dat ik moest stil zijn. Ik zei toen, wat ook dom was, “grote bek” tegen hem… hij flipte helemaal en ging over me heen staan en toen telkens vragen: “wat zeg je tegen mij?” ik heb toen gelijk gezegd: “grote mond”. om mezelf te verbeteren. Hierna pakte hij me bij me bovenarm en kraag en sleurde hij mij terwijl ik aan het eten was over de bank heen, ik struggelde tegen en toen hield hij me op z’n kop van de bank. Nou ik ben niet veel gewend en me vader is niet vaak boos, maar dit is toch niet normaal of ben ik niks gewend?

Hoi @e.lb.v,

Dit vind ik echt niet kunnen, ik vind het heel agressief gedrag van hem. Als het vaker gaat gebeuren, dan zou ik echt gaan praten met je moeder, vertrouwenspersoon, of de kindertelefoon, dit mag niet vaker gaan gebeuren!

Groetjes, Monkeyboy08

niet normaal. mijn vader was zo als jij beschreef, elke dag. hij kreeg verbod om ons te zien voor 3 maanden. dus niet normaal blijkbaar. 

Reageer