Vraag

bezorgde/ vervelende broer

  • 2 December 2019
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 13jaar en heb een tweeling en die is een jongen ik heb dus een vriendje hij weet er wel van maar hij weet niet dat we aan seks doen het probleem is dat als me vriendje er is komt hij ons altijd in de gaten houden soms komt hij er zelf tussen in ik heb hem verteld dat hij ons met rust moet laten maar hij zij dat hij dat niet gaat doen want hij wil niet dat ik zwanger word en toen zij ik waarom denk je dat hij zij dat hij weet wat we en ik zo van van wie heb je dat hij wilde dat niet zeggen mij vriend zei dat hij niks had verteld en tegenwoordig volgt hij me stiekem overal naar toe of een van zijn vrienden 

Ik wil dat hij stopt met dit maar hoe?


2 reacties

hey!

ik denk dat je een rustig gesprek met je tweelingbroer en boyfriend moet houden. Je tweelingbroer is gewoon heel bezorgt om je en dat is heel lief, maar ik snap dat dit heel irritant is.  Zeg (nog een keer) tegen je broer dat je het snapt dat hij bezorgt om je is, maar dat jij heus wel slim en voorzichtig genoeg bent om niet zwanger te raken (toch?).leg hem ook uit je het heel vervelend is dat hij zich met jullie bemoeit op momenten dat jullie het liefst met zn tweeën zijn.  ik hoop dat na het gesprek het beter gaat tussen jullie 2 en veel plezier met je vriendje!

Hallo Anoniempje.F :)

Hij maakt zich zorgen om jou omdat de kans bestaat dat je zwanger wordt en hij dat niet wilt en dat is lief van hem maar wel irritant. Je kan hem duidelijk maken dat jullie anticonceptie middelen zoals een condoom gebruiken zodat je niet zwanger wordt of je kan de deur op slot doen als je geen zin hebt om het uit te leggen en als dat niet kan misschien ergens anders seks hebben.

-Dr8gon99

Reageer