Skip to main content
Vraag

ben klaar met mijn locatie te delen

• June 14, 2025
  • 7 reacties
  • 68 Bekeken

Ik ben echt klaar mee dat mijn locatie constant moet delen met mijn oudste broer en oma

en wil niet het moet sinds groep 8 of de eerste klas er was geen aanleiding voor het kwam zo maar uit de lucht dat het moest

ik heb er geen inspraak in ik wil niet maar als ik zeg worden ze boos en weet ik sowieso dat ze steeds mijn telefoon gaan checken en dat wil ik ook niet

ik wil gewoon vrij zijn net als de meesten nu voel ik mij gewoon een crimineel

trouwens ik weet ook echt niet waarom ze het doen ik bedoel met of zonder locatie spijbelen doe ik sowieso wel dus daarvoor is het sowieso niet

ja mijn oma weet ook dat ik vaak heb gespijbeld maar toen hadden ze mijn locatie al en ze zeg het niet op mijn locatie dat ik niet op school was te minste meestal niet maar meestal hoorde ze het van school dus daar is het dan niet voor want dan had ze snel tot de conclusie moeten komen dat het geen zin heeft

maar wat moet ik doen als ik er alleen al over begin worden ze al boos

7 reacties

• June 16, 2025

Hallo,

Dat is  inderdaad irritant. Maar ja, ik denk dat je er niet zo veel aan kunt doen.
Je kunt je het beste gewoon even gedeisd houden, dan mag hij misschien weg, als je bergijpt wat ik bedoel.

Groetjes en veel sterkte!

• June 17, 2025

Ik doe echt nooit wat raars maar ja ga niet tot mijn dood hieraan zitten

• June 19, 2025

Nee, begrijp ik. Waarschijnlijk is het gewoon een gekke voorzorgsmaatregel of zo. Maar je hebt gelijk, ze stalken je niet voor eeuwig

• June 19, 2025

Dit is geen voorzorg maatregel dit zijn een van hun gestoorde ideeën 

• June 20, 2025

Ja, dat maakt de situatie er niet beter op.

Werkt praten echt niet? 

• June 20, 2025

Nou nee helpt niet maakt het gewoon allemaal maar erger eigenlijk want dan worden ze boos een gaan tegen mijn schreeuwen kan daar niet tegen want weet dat ik niet fout zit dus dan schreeuw ik soms terug en heb ik het weer gedaan 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ik denk ook niet perse dat dit helemaal normaal is. Ik heb het nooit hoeven te doen. Alleen als ik s’avonds weg ben ofz.