Skip to main content

Ben ik een slaaf van mij ouders?

• December 14, 2025
  • 0 reacties
  • 61 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Hoi iedereen, zoals je misschien al heb gelezen in de onderwerp, vraag ik me af of ik een slaaf ben van mij ouders, want  ik moet helpen in huis, en ik moet mij toets van wiskunde leren, dus ik was toen klaar met wiskunde, toen ging ik kijken of ik nog huiswerk had, en dat had ik dus ik zag dat ik achter liep met het vak Groen( Dier) dus ik wou het maken, toen zei mij moeder: wat ben je aan het doen, ik zit de wachten om te kijken of je de wiskunde weet, en te overhoren, dus ik zei dat ik mij huiswerk van Groen aan het maken was, toen zei ze van: Is het veel, want je hebt je wiskunde toets op 16 december 2025, op dinsdag. Dus  een paar minuten later: Dus ik kon alleen 1 hoofdstuk van mij huiswerk dier doen, want doen wou ze de wiskunde doen overhoren, dus ik was klaar met het overhoren met mij moeder, toen zag ik dat ik meer huiswerk had: Rekenen, Wiskunde,Engels. Dus ondertussen was het al 5 over 5, toen zei mij moeder; kan je de tafel dekken, kan je twee kommentjes pakken voor de salade, kun je me helpen met de afwas af de drogen. Je moet helpen in huis, je kan niet zomaar naar je kamer, je moet zeggen watje gaat doen, want ik dacht dat je klaar was, en waarom had je niet eerder verteld dat je huiswerk had, waarom nu pas. De volgende keer moet dit niet meer gebeuren, ga je huiswerk maken. Want toen ik klein was, moest ik ook helpen in huis en moest ik ook gewoon naar school, toetsen leren en huiswerk maken. Maar ik zag pas heel laat dat ik mij huiswerk niet had gemaakt, daar kon ik niks aan doen, de huiswerk moest al lang af zijn.