Hallo, ik zeg liever niet mijn echte naam dus noem me maar Brooke.
Ik ben een 12 jarig meisje, en ik heb het gevoel dat ik een mislukkeling ben. waarom? ik leg even mijn verhaal uit.
ik word al vanaf jongs af aan geslagen door mijn moeder. toen ik 4 was, had ik per ongeluk iets gedaan wat mijn moeder niet beviel dus ze begon mij te slaan met een schoen. natuurlijk, ik was jong. ik huilde heel hard en zij schreeuwde tegen mij, dus de buren belde de politie. de politie stroopte (gelukkig) mijn mouwen niet op, want mijn armen zaten onder de blauwe plekken. dat is ook nog een keer gebeurd toen ik 9 was. daarnaast gebruikt ze mijn vader voor geld, ze zijn ook niet getrouwd. ze is ook een rasist en een homophoob. nu, ben ik 12. ze slaat me nog steeds, ik heb al wat blauwe plekken op mijn armen en wat krassen. ik voel me echt mislukt, depressief en hopeloos. ik wil opgeven, maar ik kan toch mijn online vrienden niet in de steek laten?! geef me alsjeblieft wat raad. ik zit met zelfmoordgedachtes en ik heb (WAARSCHIJNLIJK) depressie. ik ben niet naar de huisarts geweest omdat ik daar van me moeder niet heen mag, ik mag nergens heen van haar. niet eens naar buiten!
ze drijgt ook soms om mij zonder eten te laten, en ik had me 2 maanden geleden gesneden. maar ik ben ermee gestopt.
Help me. alsjeblieft