Vraag

Ben ik een mislukkeling?

  • 7 September 2020
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Badge

Hallo, ik zeg liever niet mijn echte naam dus noem me maar Brooke. 

Ik ben een 12 jarig meisje, en ik heb het gevoel dat ik een mislukkeling ben. waarom? ik leg even mijn verhaal uit.

ik word al vanaf jongs af aan geslagen door mijn moeder. toen ik 4 was, had ik per ongeluk iets gedaan wat mijn moeder niet beviel dus ze begon mij te slaan met een schoen. natuurlijk, ik was jong. ik huilde heel hard en zij schreeuwde tegen mij, dus de buren belde de politie. de politie stroopte (gelukkig) mijn mouwen niet op, want mijn armen zaten onder de blauwe plekken. dat is ook nog een keer gebeurd toen ik 9 was. daarnaast gebruikt ze mijn vader voor geld, ze zijn ook niet getrouwd.  ze is ook een rasist en een homophoob.  nu, ben ik 12. ze slaat me nog steeds, ik heb al wat blauwe plekken op mijn armen en wat krassen. ik voel me echt mislukt, depressief en hopeloos. ik wil opgeven, maar ik kan toch mijn online vrienden niet in de steek laten?! geef me alsjeblieft wat raad. ik zit met zelfmoordgedachtes en ik heb (WAARSCHIJNLIJK) depressie. ik ben niet naar de huisarts geweest omdat ik daar van me moeder niet heen mag, ik mag nergens heen van haar. niet eens naar buiten! 

ze drijgt ook soms om mij zonder eten te laten, en ik had me 2 maanden geleden gesneden. maar ik ben ermee gestopt.

 

Help me. alsjeblieft


6 reacties

Hey,

Vervelend voor je! Ik zou er mee praten met iemand zoals je mentor, als ze je nog steeds slaat is dat kindermishandeling en kan je aangifte daar tegen doen,  want dat is strafbaar, aangezien dat je niet naar de huisarts mag zou ik dan af gaan op online hulp, misschien belpt het als je met de kindertelefoon gaat praten,verder zal ik je verwijzen daar je ggd over je gezondheid, aangezien je niet naar de huisarts mag, je moet hier wel iets aan doen,  en als je jezelf wat aan wilt doen , bel dan 0900 0113 of de kindertelefoon. 

Daarbij . Misschien helpt dit filmpje als je iets wilt doen.

Sterkte en succes! Bij vragen of opmerkingen laat het maar weten, er zijn genoeg mensen die je willen helpen. 

 

Groetjes Gebruiker c 

Hallo,

Ik denk niet dat ik je goed kan helpen, sorry daarvoor. Maar misschien kan je op school naar iemand toegaan, een leraar ofzo, en kan die je verder helpen. Je moeder kan je toch moeilijk verbieden om naar school te gaan toch?

Hopelijk vind je hulp!

Grietjes J8j8

Badge

Hallo,

Ik denk niet dat ik je goed kan helpen, sorry daarvoor. Maar misschien kan je op school naar iemand toegaan, een leraar ofzo, en kan die je verder helpen. Je moeder kan je toch moeilijk verbieden om naar school te gaan toch?

Hopelijk vind je hulp!

Grietjes J8j8

dankje, en da's waar. maar ik ben net naar de middelbare school gegaan dus vertrouw ik het nog niet helemaal…  

Badge

Hey,

Vervelend voor je! Ik zou er mee praten met iemand zoals je mentor, als ze je nog steeds slaat is dat kindermishandeling en kan je aangifte daar tegen doen,  want dat is strafbaar, aangezien dat je niet naar de huisarts mag zou ik dan af gaan op online hulp, misschien belpt het als je met de kindertelefoon gaat praten,verder zal ik je verwijzen daar je ggd over je gezondheid, aangezien je niet naar de huisarts mag, je moet hier wel iets aan doen,  en als je jezelf wat aan wilt doen , bel dan 0900 0113 of de kindertelefoon. 

Daarbij . Misschien helpt dit filmpje als je iets wilt doen.

Sterkte en succes! Bij vragen of opmerkingen laat het maar weten, er zijn genoeg mensen die je willen helpen. 

 

Groetjes Gebruiker c 

heel erg bedankt, ik bel morgen de kindertelefoon.

Graag gedaan!  Succes met bellen!

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyy

Jij bent zeker geen mislukking! Het is niet jouw schuld dat je moeder je slaat voor dat soort dingen! Echt niet hoor, het probleem ligt eerder bij je moeder. Blauwe plekken hebben omdat ze je slaat is echt niet oke. Probeer hier eens over te praten met je mentor. Het is niet leuk, en allesbehalve aangenaam, maar toch moet je het doen want zoals het nu is bij je thuis is het echt niet aanvaardbaar, echt niet.

Groetjs

 

Reageer