Skip to main content
Vraag

ben ik de enigste die stiekem op het forum zit?

• June 7, 2025
  • 20 reacties
  • 338 Bekeken

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3

Hoi Hoi!!!!,

ben ik de enigste onder ons die stiekem op het forum zit (of algemeen KT) ?

-xxx-

20 reacties

ben_author
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

Hoi Anoniempje1578! 😊

Nee hoor, je bent zéker niet de enige die stiekem op het forum of KT zit — dat gebeurt best vaak! Soms is het gewoon fijn om even je gedachten kwijt te kunnen, of lekker anoniem mee te lezen of praten zonder dat iemand het weet. Zolang je goed voor jezelf zorgt en het forum op een fijne manier gebruikt, is het helemaal oké. 💬🌙

-xxx- terug! 💙

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • June 7, 2025

fijn om te​@ben_author !!

-xxx-

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • June 8, 2025

Heyy,

Je bent idd zeker niet de enige die stiekem op het forum zit. Zijn een heleboel mensen hier die dat stiekem doen of iig zonder dat anderen mensen er vanaf weten. Het forum is een fijne plek om anoniem je verhaal te kunnen vertellen vind ik :)

Dus no worries in ieder geval!😉

Liefs, ItsJustMe <3

ikBenEenAlien
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 8, 2025

hoiii!

nee hoor, ik ook! :) je mag hier ook geen te persoonlijke details delen die jouw echte identiteit kunnen weggeven, dus het is heel normaal om het forum/de KT te gebruiken zonder dat iemand het weet!

mwlkcrxme-
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 9, 2025

@anoniempje1578 

haaaiii !! nee joh, zelf zit ik ook er stiekem op :DD

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 10, 2025

Ik zou eigenlijk liever hebben dat mn ouders het ni wisten, maar ze vragen soms wat ik doe op mn gsm… en dan ben ik eerlijk. Ik heb gewoon verteld dat het een forum is met jongeren van 12-18 jaar… 

• June 10, 2025

Hoi ​@anoniempje1578 

Uhhhh een paar vrienden weten dat ik hier op zit 😅

En helaas is me moeder er ook achtergekomen..........   ze denkt nu dat er iets mis is 😂 ze keek op de WiFi. We hebben eigen WiFi dus ze kan alles zien wat ik doe. En ja 3 uur lang op het KT.

maar ja paar mensen mensen weten dat ik hier op zit. 

Groetjes badeend

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • June 11, 2025

Hey! Het ligt eraan wat je onder stiekem verstaat. Maar dat ik er "wel eens op kijk" weet mn moeder wel, maar niet dat ik dat ook doe als ik niet kan slapen of als ik huiswerk aan het maken ben. Ze vraagt het ook niet en ik vertel bijna alles maar een paar dingen zijn voor mezelf vind ik. Ik houd het voor mezelf verder en dat is misschien stiekem, of gewoon prive 😊😉ook naar mn lief en vriendenkring. Hoewel ik daar wel eens mee worstel. Vooral naar mn vriendin. 

Liefs Tover xxx

• June 15, 2025

Nee hoor ik doe het ook gewoon stiekem hou het al meer dan 4,5 jaar geheim voor iedereen

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Nee hoor, ik ben ook echt als de dood dat m’n ouders er achter komen

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 21, 2025

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

ik oooooook🤣😪😝

• August 22, 2025

@anoniempje1578  Nee hoor ik zit er ook stiekem op, ik heb wel eens gedacht om het eens aan vrienden te vragen maarja dat blijft een lastig dingetje 

Larsy
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 14, 2025

Toevallig ik dus ook maar mijn ouders zeggen dat kindertelefoon allemaal maar onzin is maar alle mensen die hier op forum zitten weten wel beter toch? 

Groetjes Lars

anoniempje1578
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 14, 2025

Toevallig ik dus ook maar mijn ouders zeggen dat kindertelefoon allemaal maar onzin is maar alle mensen die hier op forum zitten weten wel beter toch? 

Groetjes Lars

zkr zkr <3<3<3

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 14, 2025

Ben niet echt bang dat m’n ouders hierachter komen ofzo die boeien het niet zoveel wat ik verder op internet of apps mee doe

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 15, 2025

Haha ik zit ook stiekem op het forum hoor

Vooral omdat ik hier gewoon anoniem dingen kan delen en leuke mensen leer kennen zonder ze echt te kennen zegmaar (mn ouders weten het niet maar ben bang dat ze erachter komen en me dan verbieden)

Girllll
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 15, 2025

Ben niet echt bang dat m’n ouders hierachter komen ofzo die boeien het niet zoveel wat ik verder op internet of apps mee doe

mijn ouders zouden wel denken zo van: '’is er iets met haar'’ ofz, als je snapt wat ik bd :)

• October 24, 2025

Ik ben hier ook stiekum alleen mijn oudste broertje weet het, we kijken soms samen. 

Wat dan ook weer gesprekken tussen ons uitlokt omdat hij dingen leest van mij die hij nie wist… en ik dan van hem ook dingen ontdek            

Maar heel dat forum en alle topics hier die kan eenderwie toch eigelijk lezen? Want het is openbaar je moet nie inloggen om alles te kunnen lezen… dat vind ik wel beetje angstig

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 25, 2025

Hoihoi hier nog iemand

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 15, 2025

Nee je bent niet te enige.