Heyhey,
Ik zit een beetje in een down-moment, dus ik voel me niet echt helemaal oké op dit moment. Ik ben hierdoor meer geïrriteerd, hebben andere mensen dit ook? Als ik dan 's avonds aan tafel zit en doe alsof alles oké is met me, dan word ik gedwongen om mee te praten in gesprekken enzo, en willen mijn ouders gewoon dat ik gezellig doe. Maar als er dan es een keer iets gezegd word, en ik praat terug, dan ben ik brutaal, en als ik niks zeg, dan moet ik iets zeggen omdat ik ze negeer. Das toch niet eerlijk? Het maakt niet uit wat ik zeg/doe, tenzij ik doe alsof ik het 100% met mijn ouders/broertje/zusje eens ben. Als ik ook maar iets zeg wat ze niet bevalt ben ik meteen brutaal. Maar het is niet alleen aan tafel zo, ook gewoon met dingen die ik doe. Als mijn zusje in het weekend wakker word gaat ze tv kijken, vinden mijn ouders geen probleem. Dan zit ze makkelijk 2 uur tv te kijken tot ze iets anders moet gaan doen, maar als ík ook maar EVEN voor de tv zit, en mijn vader ofzo komt binnen dan begint ie helemaal van ja, het is nog maar 11 uur, ga een met je luie kont iets doen ofzo je kijkt ook echt alleen maar tv. Ik kijk oprecht echt NOOIT tv precies om deze reden. En ook hier weer als ik iets terug zeg dan ben ik brutaal maar als ik niks zeg dan heb ik alleen maar aandacht voor de tv en nooit voor mijn ouders.
schaakgirlll
i don’t care about what you forget, but never forget to love yourself!