Vraag

beginnen met twitch


  • Anonymous
  • 0 reacties

Yo mensen,

Ik wil graag beginnen met streamen op twitch, alleen ben ik bang als ik het tegen mijn ouders zeg dat ze het kinderachtig ofzo vinden… Mijn droom was altijd al iets te doen van youtube of twitch maar heb nu gekozen voor twitch omdat je niet hoeft te editen enzo. Heeft iemand tips hoe ik het kan zeggen. Oja mijn ouders houden er ook niet echt van als iedereen hun kan horen maar mijn moeder loopt gewoon uit het niets mn kamer binnen en daar word je dan ook gek van! Ik wil graag goeie kwaliteit en niet dat ik elke seconde mezelf moet muten omdat mn ouders iets zeggen…

Maar oke vraag 1: Hoe moet ik het zeggen.

Vraag 2: Wat moet ik er dan tegen doen dat ze niet zomaar mn kamer binnenkomen? Want ze gaan sws ook niet kloppen dat vergeten ze gwn.


23 reacties

Maar oke vraag 1: Hoe moet ik het zeggen.denk dat je het gewoon moet zeggen als ze in een blije bui zijn ofzo . Of gewoon als ze beetje relaxed zijn.

Vraag 2: Wat moet ik er dan tegen doen dat ze niet zomaar mn kamer binnenkomen? Want ze gaan sws ook niet kloppen dat vergeten ze gwn.als ze niet kloppen kan misschien je deur op slot doen met een bordje erop of gewoon muten . 

 

Groetjes gebruiker c 

 

(Ps. Er zijn hier op dit forum ook wat mensen die twitch doen. Dus misschien weten zei wat.)

Oke bedankt! Ik heb zelf geen slot op mijn kamer en is het niet raar als ik het vraag?

Hey @anoniemegast43 

ik denk niet dat het raar is. Als ze de rede ook weten.en daarbij je hebt recht op je privacy 

Ik heb zelf ook een slot op mijn kamers. (Ik heb meerdere kamers voor mijzelf)  

Mijn ouders zijn niet vaak thuis door hun werk dus heb het eigenlijkniet echt nodig , maar ik maak er wel gebruik van.

Ik zelf heb ook zo'n slot waar je met een speciale app of code of een speciale sleutel in kan.

Denk dat een normaal slot wel goed is voor jou. 

Groetjes gebruiker c 

Hey @Gebruiker c zou gewoon zo een schuif slot makkelijk in te stellen zijn? Gewoon paar schroefjes?

Hey @anoniemegast43 . Ja hoor.

het hoeft echt niet ingewikkeld te zijn als bij mij. En ja als je er goed naar kijkt op yt filmpjes kan je het ook vinden.

@Gebruiker c oke bedankt! Ik ga het eerst tegen mijn pa zeggen en vragen of hij het wel prima vind. Mijn moeder is heel erg op haar privacy en haat het zelfs als er foto's worden genomen. Maar mijn plan is ook om zonder webcam te doen.

@anoniemegast43 .graag gedaan..

Het is inderdaad belangrijk om het even te vragen ja.

Als je zonder webcam doet is dat probleem al opgelost. Kijk altijd of je pc niet een ingebouwde camera heeft , ga er uit van niet maar ik zeg het even.

En je kan als je van plan bent om met cam te doen een greenscreen pakke n als je de ruimte en geld er voor hebt. Of je kan de instellingen aanpassen dat alleen een bepaald gedeelte te zien is zoals aen je hoofd en als je moeder er dus binnen komt dat ze haar niet zien omdat je cam alleen een bepaald gedeelte ziet.

Groetjes gebruiker c 

Ja ik heb sowieso al een schuif ding voor mn cam zodat als een site er toegang op 1 of andere manier er voor krijgt dat ze dan niks zien

Goed om te horen. Ii denk ik zeg het maar want ja ik heb in mijn pc een ingebouwde camera dus ja .haha.

Maar goed dat je zo'n schuifding hebt.

(Zelf heb ik wel dat ik mijn camera naar beneden kan draaien zodat als ze iets zien het een zwart beeld is.

Zeker voor de sites van nu is dat wel aangeraden.

Hopelijk mag het.

Groetjes gebruiker c 

Jaa klopt, maar bedankt voor alle tips!

Graag gedaan 👍👍

Yo @Gebruiker c heb het gezegd tegen mn pa en hij vond het prima zolang hij niet in beeld kwam xD

@anoniemegast43 . Fijn om te horen!

Suc6  met twitch!

Thx @Gebruiker c had vandaag ook mijn eerste stream

@anoniemegast43 .

Nice! Alles goed voorlopen?

@Gebruiker c jawel had op hoogtepunt 3 kijkers! Klinkt weinig maar voor eerste stream best prima denk ik xD

Hallo anoniemegast43 :)

Je komt er vanzelf! Welke game stream je eigenlijk? 

-TheMightySlayer <3

Je komt er wel zoals TheMightySlayer al zei

Beste @TheMightySlayer op dit moment heb ik alleen Minecraft gestreamd, ben begonnen met hardcore survival. Daarnaast lijkt het me leuk om GTA LSODFR mod te doen (Die politie mod) En Roblox ook. En als Microsoft Flight Sim 2020 uitkomt dat ook. Ben namelijk een grote aviation fanaat en wil later piloot worden.

@anoniemegast43 . Nice , 

Ik weet niet of je het leuk vind om naast LSPDFR ook fiveM te doen, maar ik kan zeggen dat het misschien wel leuk is.

Maar dat moet je zelf maar kiezen.

Groetjes gebruiker c 

Idk nog, maar had weer een stream net en ga zo weer ne heb 2 volgers er weer bij :D

👍

Reageer